مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

قدرت نفتی ایران در دولت یازدهم احیا شد

قدرت نفتی ایران در دولت یازدهم احیا شد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، تولید نفت ایران در سال 92 در حالی به کمتر از روزانه 3 میلیون بشکه رسیده بود که وضع روشنی نیز برای احیای قدرت نفتی کشور وجود نداشت و به اصطلاح در شرایط «دشمن شاد» قرار داشتیم. وزارت نفت اما ظرف کمتر از 4 سال موفق شده است تا تولید نفت را به مرز 4 میلیون بشکه در روز رسانده و وضع روشنی برای افزایش ظرفیت تولید نفت ترسیم کند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس آنتی سیز در سراسر ایران

به گزارش شانا، دولت یازدهم که سر کار آمد، تولید نفت ایران در بدترین وضع ممکن قرار داشت، یعنی 2 میلیون و 820 هزار بشکه در روز، تحریم‌ها ورود بشکه های نفت ایران را به بازارهای اروپا به صفر رسانده بود و در آسیا نیز به جز کشورهای چین، هند، ژاپن و کره جنوبی هیچ کشور از ایران نفت نمی خرید.

تولید نفت ایران در بازه زمانی سال‎های 90 تا 92 به ترتیب سه میلیون و 930 هزار بشکه، 2 میلیون 843 هزار بشکه و  2 میلیون و 820 هزار بشکه در روز بوده است.

اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در 27 دیماه 1394، راه را برای افزایش تولید و صادرات نفت ایران باز کرد، کمتر از 6 ماه پس از اجرای برجام، تولید نفت در فضای مسموم داخلی و خارجی آن روزها که افزایش تولید نفت را در مدت زمان کوتاه محال می دانستند، آغاز شد.

وزیر نفت با وجود همه فشارها و تخریب ها روی حرف خود ایستاد و کمی پس از افزایش 500 هزار بشکه ای تولید نفت در کمتر از 6 ماه به تلاش‎ها ادامه داد و با کمک مردان عملیاتی، تولید نفت ایران را بار دیگر 500 هزار بشکه دیگر افزایش داد، حالا امر محالی که برای خیلی ها توهم بود، برای نفتی ها دست یافتنی شده است. اینک ایران نزدیک چهار میلیون بشکه در روز نفت تولید می‎کند.

با افزایش تولید و صادرات نفت، درآمدهای نفتی ایران نیز در سال 95، کمی از 40 میلیارد دلار بالاتر رفت. خوب است بدانیم وضع تولید نفت چه بود و چه شده است. اگر نبود افزایش تولید نفت و افزایش درآمدهای نفتی، اقتصاد ایران اکنون رمقی برای حرکت چابک در عرصه های مختلف نداشت و بسیاری از برنامه های توسعه و رفاهی و حتی پرداخت حقوق اقشار مختلف نیز ممکن بود با مشکلات جدی مواجه شود.

دولت روحانی، تولید نفت را در سال 92 در حالی به میزان 2 میلیون و 820 هزار بشکه در روز تحویل گرفت که از همین میزان به زحمت کمی بیش از یک میلیون بشکه اش را می توانست در چند بازار محدود به فروش برساند و برای برگشت پول آن هم با مشکلات بسیاری مواجه بود. حالا اما رقم تولید نفت در حالی به مرز 4 میلیون بشکه در روز رسیده است که به راحتی حدود 2.4 میلیون بشکه آن را در هر بازاری که بخواهیم به فروش می رسانیم و مشکلی هم برای دریافت پول فروش نفت کشور نداریم. این ارقام شاید در اذهان عده ای فقط یک عدد باشد، اما دلسوزان و تصمیم گیران عالی کشور ارزش قدرت سیاسی، اقتصادی و امنیتی که این حجم تولید نفت برای کشور ایجاد می کنند را به خوبی می دانند و هم از این روست که ارکان کشور برای توسعه ظرفیت سازی تولید نفت اجماع دارند و به زودی با امضای قراردادهای جدید، برنامه افزایش تولید نفت ایران کلید زده خواهد شد.

 



این مطلب مفید بود ؟
4 0