مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

9 هزار روستا در دولت یازدهم از نعمت گاز برخوردار شده‌اند

9 هزار روستا در دولت یازدهم از نعمت گاز برخوردار شده‌اند

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، رئیس جمهوری عنوان کرد: تعداد روستاهایی که در دولت‌های پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی گازرسانی شده‌اند، 14 هزار روستا بوده است، در حالی که در طول فعالیت دولت یازدهم (سه سال و نیم گذشته) به تنهایی به 9 هزار روستا گازرسانی شده است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت کاسترول در سراسر ایران

به گزارش شانا، دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری، امروز (دوشنبه، 21 فروردین ماه) در نخستین نشست خبری خود در سال 96 گفت: دولت یازدهم در طول تلاش‌های خود طی سه سال و نیم گذشته به‌ویژه سال 95 موفقیت‌های خوبی داشته است که به برخی از آن‎ها اشاره خواهم کرد.

وی افزود: در مجموع احساس می‌کنیم با رهنمودهای رهبری و حمایت‌های مردم، دولت در اهداف مدنظر خود، به‌ویژه در برخی از اهداف موفق‌تر بوده است.

روحانی تصریح کرد: در سال 95 شرایط زندگی مردم از لحاظ سیاسی، اقتصادی و خدمات به‌ویژه از لحاظ اقتصادی طبق همه مراکز آمار رسمی کشور و جهانی بهتر از حدی بود که ما در آغاز آن سال پیش‌بینی می‌کردیم.

رئیس جمهوری عنوان کرد: در سال 91 تراز تجاری ما منفی 8.1 بود که این رقم در سال 95 به منفی 2.6 رسید، هرچند هنوز تراز تجاری منفی است، اما فاصله گرفتن از تراز منفی 8 نتیجه تلاش، تولید و خوداتکایی است.

وی با بیان این‌که دولت یازدهم توجه ویژه‌ای به روستاییان که افرادی کم درآمد محسوب می‌شوند، داشته است، گفت: تعداد روستاهایی که در دولت‌های پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی گازرسانی شده‌اند، 14 هزار روستا بوده است، در حالی که در طول فعالیت دولت یازدهم (سه سال و نیم گذشته) به تنهایی به 9 هزار روستا گازرسانی شده است.

روحانی با اشاره به این‌که در طول دولت یازدهم در بسیاری از زمینه‌ها و بخش‌ها به خودکفایی رسیده‌ایم، تصریح کرد: ما در تامین گازوئیل و گازطبیعی مورد نیاز کشور خودکفا شده‌ایم و امسال نیز در زمینه تامین بنزین مورد نیاز کشور خودکفا خواهیم شد.



این مطلب مفید بود ؟
6 2