مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

درخشان‎ترین دوره صنعت نفت در سال 95 رقم خورد

درخشان‎ترین دوره صنعت نفت در سال 95 رقم خورد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، معاون اول رئیس جمهوری، سال ۹۵ را یکی از بهترین و درخشان‌ترین سال‌ها برای اقتصاد کشور ارزیابی کرد و گفت: اقتصاد کشور در بخش‌های مختلف از جمله نفت و گاز و شاخص‌های اصلی اقتصادی درخشش خوبی داشته است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن موتور در سراسر ایران

به گزارش شانا، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، امروز (شنبه، 19 فروردین ماه) در همایش ملی اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی گفت: باید راهکارهایی پیدا کنیم که اقتصاد ایران را به دوره شکوفایی و رشد مستمر برسانیم، زیرا دشمنان می‌خواهند از همین طریق به ما آسیب بزنند تا به باور خودشان کشور را زمین‌گیر کنند.

وی با تاکید بر این که اقتصاد مقاومتی سیاست‌های جناحی نیست که یک جناح بتواند علیه جناح دیگر از آن بهره‌برداری کند، افزود: هرکس دلسوز ایران و نظام است باید در راه تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارد.

جهانگیری سال ۹۵ را یکی از بهترین و درخشان‌ترین سال‌ها برای اقتصاد کشور ارزیابی کرد و گفت: اقتصاد کشور در بخش‌های مختلف از جمله نفت و گاز، کشاورزی، صنعت و خدمات و شاخص‌های اصلی اقتصادی درخشش خوبی داشت و کسانی که منکر این دستاوردها می‌شوند اگر از علم اقتصاد آگاهی داشته باشند باید بدانند که اقتصاد از طریق شاخص‌هایی نظیر اشتغال، تورم، رشد اقتصادی، میزان صادرات و غیره قابل ارزیابی است و خوشبختانه شاخص‌های اقتصاد در سال ۹۵ مثبت و امیدوار کننده است.

معاون اول رئیس جمهوری تصریح کرد: با ابتکارهای دولت منابع ویژه‌ای برای آبرسانی، برق و گاز روستایی اختصاص یافته است و باید همه کارها در روستاها با هماهنگی دهیارها انجام شود.



این مطلب مفید بود ؟
9 2