مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

زنگنه: تقاضا برای نفت ایران بیش از ظرفیت صادراتی کشور است

زنگنه: تقاضا برای نفت ایران بیش از ظرفیت صادراتی کشور است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، وزیر نفت با بیان این که هند از مشتریان خوب ایران است، گفت: اگر کاهشی در صادرات نفت به هند داشته باشیم مشکلی نداریم و مشتریان زیادی وجود دارند که تقاضای آنها بیش از مقدار ظرفیت صادراتی نفت ماست.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن سیلیکون در سراسر ایران

به گزارش شانا به نقل از خبرگزاری‎ها، مهندس بیژن زنگنه روز چهارشنبه (16 فروردین ماه) پس از پایان نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره تهدید هند مبنی بر کاهش خرید نفت از ایران، اظهار کرد: ایران علاقه‎مند به توسعه روابط با هندی است؛ اگر هم دهلی نو واردات نفت از ایران را کاهش دهد، مشکلی نداریم و مشتریان زیادی داریم و تقاضا برای نفت خام ایران بیش از مقدار ظرفیت صادراتی کشور است.

وی افزود: دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران پارسال به نارندا مودی، نخست وزیر هند قول داده بود که تا سپتامبر 2016 (شهریورماه پارسال)  به طور انحصاری برای توسعه میدان گازی فرزاد به طرف هندی برای ارائه پیشنهاد وقت داده شود، اما هندی‎ها تا آن تاریخ پیشنهاد خود را ارائه ندادند، با این حال تا دسامبر 2016 هم به آنها وقت دادیم که باز هم پیشنهادهای آنها قابل قبول نبود.

وزیر نفت با اشاره به ارسال نامه ای به هندی‎ها گفت: پیشنهادی که طرف هندی‎ ارائه داده است، در طول 30 سال هیچ عایدی برای ایران ندارد و هر چه تولید شود هندی‎ها به عنوان دستمزد و هزینه عملیات خود بر می‎دارند.

زنگنه تصریح کرد: قصد ما از توسعه میدان‎های نفت و گاز، تنها برداشت نفت و گاز نیست بلکه هدفمان از توسعه میدان‎ها کسب درآمد است.

وی افزود: اکنون ما در حال انجام اقدام‎هایی هستیم که طرف‎های دیگری بیایند و روش‎های دیگری را برای توسعه میدان فرزاد بی در نظر بگیریم.

وزیر نفت گفت: به تازگی همکاران ما نامه ای به عنوان آخرین نامه برای طرف هندی ارسال کردند و از آمادگی تهران برای مذاکره با مقام‎های سیاسی هند خبر دادند.

زنگنه تصریح کرد: شرایط باید معقول باشد، ما نمی توانیم یک قرارداد 30 ساله را با تهدید امضا کنیم، هیچگاه کار با تهدید جلو نمی‎رود، علاقه داریم همکاری‎ خود با هندی‎ را در بخش توسعه میدان، معاملات نفت و محصولات پتروشیمی توسعه دهیم، زبان تهدید زبان خوبی نیست و بهتر است که با زبان انصاف در منطق تجاری صحبت شود.



این مطلب مفید بود ؟
9 4