مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

فاز نخست پتروشیمی دماوند سال 97 به بهره برداری می رسد

فاز نخست پتروشیمی دماوند سال 97 به بهره برداری می رسد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرعامل پتروشیمی دماوند با اشاره به واگذاری سهام پتروشیمی دماوند گفت: فاز نخست این مجتمع، در صورت فراهم شدن شرایط، سال 97 به اتمام می رسد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن توربین در سراسر ایران

به گزارش شانا، حسین شهریاری با بیان این که فاز یک پتروشیمی دماوند براساس اولویت باید پارسال به پایان می رسید، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل مشکلات مالی و فرایندی و نیز طولانی شدن روند واگذاری، این فاز پارسال پیشرفت فیزیکی قابل قبولی را تجربه نکرد.

وی با اشاره به این که سهام پتروشیمی دماوند سال گذشته به چند شرکت مهم فعال حاضر در صنعت پتروشیمی کشور واگذار شد و مالکیت آن تعیین و تکلیف شده است، اعلام کرد: با توجه به خرید سهام این شرکت توسط شرکت هایی که در فاز دوم پتروشیمی در عسلویه حضور دارند، توسعه دماوند با سرعت انجام خواهد شد زیرا این سهامداران به دلیل نیاز به یوتیلتی طرح پتروشیمی دماوند با تزریق بودجه مورد نیاز، فاز نخست دماوند را به اتمام خواهند رساند.

مدیرعامل پتروشیمی دماوند با بیان این که فاز نخست با اعتبار هزار و 600 میلیارد تومان تا پایان سال 97 به پایان می رسد، گفت: بخش عمده این بودجه توسط سهامداران تامین و بخش باقی مانده نیز فاینانس خواهد شد.

به گفته شهریاری، 50 درصد از نیاز پتروشیمی های موجود در فاز دوم توسعه پتروشیمی ها در عسلویه، از فاز یک دماوند تامین خواهد شد.

شرکت پتروشیمی دماوند، تامین کننده یوتیلیتی و آفسایت فاز دوم پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است و با هدف تامین برق، آب، بخار، هوای فشرده، اکسیژن، ازت، گاز سوخت و خوراک و شبکه خطوط ارتباطی مجتمع های تولیدی فاز دوم طرح های پتروشیمی فعالیت می کند.

واحد های تصفیه پساب های صنعتی و زباله سوز، ایستگاه های اصلی و فرعی تقلیل فشار گاز، طراحی خطوط فلر، ایستگاه های آب آتش نشانی، ایستگاه های پست برق 20/230 کیلو ولت، پست برق 400/230 کیلو ولت و پست تطبیقی 132/230 کیلوولت از پروژه هایی هستند که علاوه بر شبکه انتقال خوراک، محصولات و یوتیلیتی در واحد آفسایت پیش بینی شده اند.



این مطلب مفید بود ؟
7 3