مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

سه پایه و عرشه مشعل نخستین سکوی فاز ١٣ نصب شد

سه پایه و عرشه مشعل نخستین سکوی فاز ١٣ نصب شد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، سه پایه و عرشه مشعل سکوی 13B طرح توسعه فاز ١٣ پارس جنوبی، پنجشنبه (دوم دی‎ماه) در موقعیت فراساحل این فاز نصب شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز پارس، پیام معتمد، سرپرست طرح توسعه فاز ١٣ گفت: سه پایه و عرشه مشعل سکوی 13B حدود 523 تن وزن دارد و کار ساخت آن اوایل تیرماه امسال در یارد شرکت صنعتی دریایی ایران(صدرا) شروع و در مدت ٤ ماه تکمیل شده است.

معتمد افزود: این سازه فلزی ٢١ آبان ماه در موعد مقرر از اسکله یارد شرکت صدرا بارگیری و پس از مهاربندی روی بارج، به موقعیت دریایی فاز ١٣ منتقل شده است.

به گفته سرپرست طرح توسعه فاز ١٣ برای نصب این سه پایه مشعل، بدون در نظر گرفتن شرایط نامساعد آب و هوایی، ٩ روز زمان صرف شده است.

معتمد با اشاره به ادامه روند فعالیت‌های ساخت سکوها و تجهیزات بخش فراساحل فاز١٣ عنوان کرد: کار ساخت سه پایه دوم این طرح در مراحل پایانی قرار گرفته و تا پیش از پایان بهمن ماه امسال آماده نصب در موقعیت دریایی 13D می شود.

سرپرست طرح توسعه فاز ١٣ پیش از این گفته بود: با توجه به تامین منابع مالی مناسب از سوی شرکت ملی نفت ایران و نظارت دقیق شرکت نفت و گاز پارس، ساخت سکوها و تجهیزات جانبی آنها در یارد صدرا سرعت مناسبی داشته است و این چرخه به تدریج با ورود کالاهای بیشتر در ماه‎های آینده شاهد پیشرفت بهتری خواهد بود.

معتمد با اشاره به این‌که عرشه‌های B و D فاز ١٣، اردیبهشت ماه سال ٩٦ آماده بارگیری و نصب در موقعیت مخزن خواهد شد، گفته بود: با توجه به پایان عملیات حفاری تا پیش از عملیات نصب، مراحل پیش راه‌اندازی و راه اندازی، حداکثر ظرف مدت پنج ماه به پایان رسیده و این سکوها آماده ارسال گاز به پالایشگاه خشکی فاز١٣ واقع در سایت اختر خواهند بود.

طرح توسعه فاز ١٣ به منظور برداشت روزانه ٥٦ میلیون متر مکعب گاز غنی از میدان پارس جنوبی طراحی شده و با پایان آن روزانه ٥٠ میلیون متر مکعب گاز شیرین، ٧٥ هزار بشکه میعانات گازی، ٤٠٠ تن گوگرد و سالانه یک میلیون تن اتان و یک میلیون تن پروپان و بوتان، تولید خواهد شد. 



این مطلب مفید بود ؟
9 0