مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

واحد 45 هزار بشکه‎ای نمکزدایی هفتکل پیش راه اندازی شد

واحد 45 هزار بشکه‎ای نمکزدایی هفتکل پیش راه اندازی شد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، عملیات پیش راه اندازی واحد 45 هزار بشکه ای نمکزدایی هفتکل با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و گروه مهندسی راه اندازی آغاز شد. به گزارش شانا، روابط عمومی، در جریان بازدید روز جمعه (11 فروردین‎ماه) بیژن عالی‌پور و جمعی از مدیران شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب، نشست هماهنگی راه اندازی این واحد فرآورشی در محل پروژه تشکیل و متعاقب آن مرحله آزمایش و راه اندازی آزمایشی واحد با دریافت نفت خام شیرین از واحد نفت سفید  آغاز شد. 
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس SKF در سراسر ایران

در این نشست که با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان، گروه مهندسی راه اندازی و مدیران تولید، برنامه ریزی تلفیقی، مهندسی و ساختمان، مجریان طرح ها و مشاور و رییس دفتر مدیرعامل مناطق نفتخیز برگزار شد، مهمترین مشکلات و راهکارهای تکمیل و راه اندازی مجتمع فرآورشی هفتکل نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفته و اهم اقدامات مورد نیاز صورتجلسه و به پیمانکار مجری و گروه راه اندازی ابلاغ شد.

به گزارش شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، واحد نمکزدایی هفتکل با ظرفیت 45 هزار بشکه در روز به منظور کیفیت افزایی و فرآورش نفت نمکی میدان‎های هفتکل و نفت سفید احداث و هم اکنون در مرحله راه اندازی است.

با راه اندازی این واحد، مجتمع جدید فرآورش نفت خام هفتکل، و تکمیل واحد در حال ساخت بهره برداری نفت سفید، آخرین تاسیسات قدیمی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان با تاسیسات جدید جایگزین می‎شوند.  



این مطلب مفید بود ؟
8 4