مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

انبار نفت بیرجند با ظرفیت ذخیره‎سازی 105 میلیون لیتر افتتاح شد

انبار نفت بیرجند با ظرفیت ذخیره‎سازی 105 میلیون لیتر افتتاح شد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، انبار نفت مرکزی بیرجند با صرف 42 میلیارد تومان هزینه و گنجایش ذخیره سازی 105 میلیون لیتر سوخت صبح امروز (چهارشنبه، دوم فروردین‎ماه 96) با حضور مهندس بیژن زنگنه، وزیر نفت و در حاشیه سفر دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری، به استان خراسان جنوبی افتتاح شد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن شل در سراسر ایران

به گزارش شانا، منصور ریاحی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در باره انبار نفت مرکزی بیرجند که امروز با حضور وزیر نفت به بهره‎برداری رسید، گفت: مخازن ذخیره سازی سوخت انبار مرکزی نفت بیرجند به سامانه‎های استاندارد روزآمد جهانی تجهیز شده‎اند و سامانه ایمنی کامل در این طرح پیش بینی شده و مسائل زیست محیطی در این انبار به طور کامل رعایت شده است.

وی مساحت انبار مرکزی نفت بیرجند را 25 هکتار اعلام کرد و گفت: وجود ظرفیت ذخیره سازی 12 میلیون لیتر آب آتش نشانی، 20 سکوی تخلیه و بارگیری، 11هزار متر مربع پارکینگ نفتکش‌ها و 500 متر مربع استراحتگاه رانندگان از ویژگی‌های متمایز این انبار نفتی به شمار می‎آید.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران عنوان کرد: هزینه ساخت و بهره برداری از انبار مرکزی نفت بیرجند 42 میلیارد تومان است، این انبار گنجایش ذخیره سازی 105 میلیون لیتر سوخت را داراست.

وی ادامه داد: در این انبار امکان تخلیه و بارگیری سوخت به طور همزمان وجود دارد، این مهم یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این انبار است.

ریاحی انبار نفت بیرجند را یکی از راهبردی‎ترین انبارهای نفتی کشور دانست و گفت: این انبار نفت به دلیل نزدیکی با مرزهای کشور افغانستان به نوعی امکان صادرات فرآورده‎های نفتی را امکان‎پذیر خواهد کرد.

انبار مرکزی نفت بیرجند در کیلومتر پنج جاده بیرجند- قاین احداث شده است.

به گزارش شانا، در سفر امروز رئیس جمهوری به خراسان جنوبی 16 طرح عمرانی و تولیدی با اعتبار بیش از هشت هزار میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف زیربنایی به بهره برداری می‌رسد که افتتاح تاسیسات انبار نفت بیرجند یکی از این طرح‌هاست.



این مطلب مفید بود ؟
7 2