مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

جایگاه شرکت ملی نفت ایران در سطح بین المللی ارتقا یافت

جایگاه شرکت ملی نفت ایران در سطح بین المللی ارتقا یافت

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با صدور پیامی، فرا رسیدن نوروز باستانی ۱۳۹۶ و سالروز غرورآفرین ملی شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت و از تلاش کارکنان این شرکت قدردانی کرد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس کلسیم در سراسر ایران

به گزارش شانا، متن پیام علی کاردر، به شرح ذیل است: «بار دیگر موهبت الهی، گستره پر مهر زمین را به سرسبزی و خرمی آراست و سالی دیگر فرا رسید تا حیاتی نو و شکوفایی دوباره را به عنوان سرآغازی مجدد در زندگی نوع بشر قرار دهد. اینها همه نشانه های هدایت به سوی مبدأ هستی و آفریدگار مهربان برای کسانی است که صاحب اندیشه اند و بر ژرفای عالم وجود می نگرند.

سال ۹۵ سالی سرشار از تلاش و جدیت در عرصه تولید صنعت نفت بود. خدای سبحان را شاکریم که در سایه الطاف و عنایات او توانستیم همراه و همگام با دیگر خدمتگزاران میهن عزیزمان، با تلاش و سعی بی‌وقفه، گام‌های موثری را در جهت اعتلای این عرصه برداریم. در دنیای پر رقابت امروز که توجه به رشد تولید و قراردادهای مطلوب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، کارکنان خدوم شرکت ملی نفت ایران توانستند با بهره‎ برداری از فرصت‎های ایجاد شده نسبت به توسعه زیرساخت ها، تکمیل پروژه های بزرگ نظیر غرب کارون و فازهای پارس جنوبی، ایجاد بستر ارتباطی با شرکت های معتبر جهان و بازیابی نقش کشور در صادرات نفت، جایگاه شرکت را در سطح بین المللی به صورت چشمگیر ارتقاء بخشند، تا امروز شاهد دستاوردهای قابل توجهی در این صنعت بزرگ و ارائه خدمت به مردم عزیز کشورمان باشیم.
اینجانب ضمن تقدیر از تلاش های صادقانه شما همکاران ارجمند، فرا رسیدن نوروز باستانی و همچنین ۲۹ اسفندماه، سالروز غرور آفرین ملی شدن صنعت نفت را به شما و خانواده معززتان صمیمانه شادباش می گویم و سعادت و بهروزی توأم با خیر و برکت از درگاه خداوند متعال برای شما مسئلت دارم».



این مطلب مفید بود ؟
3 3