مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

مهمترین پروژه صنعتی استان کردستان هفته آینده افتتاح می شود

مهمترین پروژه صنعتی استان کردستان هفته آینده افتتاح می شود

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مجتمع پتروشیمی کردستان در نخستین روز کاری سال جدید با حضور مقام های عالی کشوری به طور رسمی به افتتاح خواهد رسید.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن اتوماتیک در سراسر ایران

به گزارش شانا، افتتاح رسمی از پتروشیمی کردستان به عنوان بزرگترین پروژه صنعتی این استان علاوه بر توسعه بخش پایین دستی صنایع پتروشیمی و تکمیل زنجیره ارزش سبب ایجاد بازارهای جدید صادراتی، اشتغالزایی و ارزش افزوده بیشتر در کشور می شود.

اشتغالزایی، ایجاد امنیت، توسعه پایدار و توسعه متعادل در کشور از جمله وظایفی است که برعهده تمام دولت‌هاست. دولت تدبیر و امید نیز با بررسی وضعیت توسعه متعادل توانست پروژه پتروشیمی کردستان را که روند اجرای آن با تحریم های ظالمانه علیه کشورمان رو به رو شده بود به مرحله اجرایی برساند.

این پروژه که یکی از طرح های دوازده گانه اقتصاد مقاومتی در صنعت پتروشیمی است که در آستانه افتتاح قرار دارد، سهم بزرگی در توسعه صنعتی، ایجاد ارزش افزوده و نیز اشتغال زایی در مناطق غرب و شمال غرب کشور خواهد داشت.

پتروشیمی کردستان زنجیره ارزش را تکمیل می کند

مجتمع پتروشیمی کردستان بزودی با دریافت خوراک از خط لوله اتیلن غرب به بهره برداری کامل می رسد و با توجه به کارکرد این پتروشیمی به عنوان تولید کننده پلی اتیلن سبک با ظرفیت ٣٠٠ هزار تن در سال، با بهره برداری از آن زنجیره صنایع تکمیلی این محصول در استان گسترش می یابد.

عملیات ساخت پتروشیمی سنندج (کردستان) سال ٨٤ آغاز شد و پس از وقفه‌ای ۶ ساله، سال ٩٠ از سر گرفته شد و هم اکنون در آستانه افتتاح رسمی قرار دارد.

سرمایه گذاری ارزی 253 میلیون یورویی

پتروشیمی کردستان در زمینی به مساحت ١٢٩ هکتار و با سرمایه گذاری ارزی ٢٥٣ میلیون یورو (٢٨٢٩ میلیارد ریال) ساخته شده است؛ بکارگیری تجهیزات و کالاهای با کیفیت در مجتمع پتروشیمی کردستان یکی از ویژگی های بارز در این طرح به شمار می آید که آمادگی دارد نیاز صنایع پایین دستی در کردستان و نیز استان های همجوار را تکمیل کند.

این مجتمع سالانه 310 هزار تن اتیلن از خط لوله اتیلن غرب و 1.5 هزار تن پروپیلن از پتروشیمی تبریز یا ایلام را به عنوان خوراک دریافت خواهد کرد. کاربرد اصلی محصول پتروشیمی کردستان خوراک واحدهای پایین دستی، تولیدکننده انواع فیلم پلی اتیلن، فوم پلی اتیلن، روکش سیم و کابل، قطعات پلاستیکی و ... است.



این مطلب مفید بود ؟
9 1