مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

آغاز فرآیند مطالعه میدان‎های نفتی افق صنعت نفت ایران را روشن کرد

آغاز فرآیند مطالعه میدان‎های نفتی افق صنعت نفت ایران را روشن کرد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، معاون امور توسعه و مهندسی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: آغاز فرآیند مطالعات و نتایج آن، افق صنعت نفت ایران را روشن کرد و اجرای پروژه‎های ارتقای ضریب بازیافت از مخازن نفتی با هدف افزایش برداشت نفت از میدان‎ها دریچه‎ای جدید به روی این صنعت می‌گشاید. به گزارش شانا، غلامرضا منوچهری روز یکشنبه (29 اسفندماه) گفت: پس از آغاز مرحله نخست تولید زودهنگام میدان آذر با چهار حلقه چاه و تولید روزانه 15 هزار بشکه، برداشت از این میدان مشترک تا آخر اردیبهشت ماه سال 96 به حدود 30 هزار بشکه در روز می‎رسد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن VDL در سراسر ایران

وی درباره طرح توسعه میدان آزادگان تصیح کرد: رقم کنونی برداشت نفت خام از میدان آزادگان جنوبی  به 70 هزار بشکه در روز رسیده و براساس برنامه قرار است تا پایان فروردین ماه این رقم به 85 هزار بشکه و تا پایان اردیبهشت ماه به 110 هزار بشکه در روز برسد.

به گفته معاون امور توسعه و مهندسی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، برداشت نفت خام از میدان یاران جنوبی در مرحله نخست، اواخر بهار سال 96 با رقم 10 هزار بشکه در روز آغاز خواهد شد و تا پایان سال 96 به 25 هزار بشکه در روز خواهد رسید.

منوچهری عنوان کرد: با پیشرفت در پروژه‎های نفت و گاز در فازهای پارس جنوبی، میدان‎های غرب کارون، میدان آذر در استان ایلام و لایه نفتی پارس جنوبی، گام‎های بزرگی در راه استقلال بخش اقتصادی کشور و برداشت از منابع میدان‎های مشترک که در زمره اهداف مهم سیاست‎های اقتصاد مقاومتی قرار دارند، برداشته می شود که بخش عمده این فعالیت‎ها را شرکت‎های ایرانی و متخصصان توانمند داخلی انجام داده‌اند.

وی افزود: مسیر رشد، ارتقا و بالندگی در همه این پروژه ها طی شده است و اکنون که در آستانه نوروز و سال نو قرار داریم، بهره‎برداری از این طرح‎ها هدیه ای است که تلاشگران صنعت نفت به ملت ایران می‎دهند.

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور توسعه و مهندسی ایران گفت: ارزش پروژه‎های آماده افتتاح در پارس جنوبی آماده و لایه نفتی پارس جنوبی، به 20 میلیارد دلار سرمایه گذاری می‎رسد که در تاریخ صنعت نفت ایران و توسعه کشور بی سابقه بوده است.

منوچهری عنوان کرد: افزایش تولید در بخش نفت و گاز سبب ارتقای تراز انرژی و جایگاه ایران در سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و از لحاظ رقابتی در بازارهای جهانی می‎شود.

وی با اشاره به فعالیت‎‎های بی وقفه در وزارت نفت برای افزایش ضریب بازیافت از مخازن نفت با تکیه بر بهره گیری از فناوری‎های روزآمد دنیا، تصریح کرد: براساس مطالعات اخیر که ازسوی کارشناسان داخلی و خارجی روی میدان‎های نفتی انجام شده است، برخی از میدان‎هایی که اکنون برای نمونه روزانه حدود 50 هزار بشکه نفت از آنها برداشت می‎شود این استعداد را دارند که با به‎کارگیری روش‎های جدید تولیدشان به روزانه 300 هزار بشکه برسد.

 معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان این که تاکنون نتایج مطالعات و گزارش‎های افزایش تولید در باره 15 میدان را از شرکت‎های داخلی و خارجی دریافت کرده‎ایم، گفت: این مطالعات نشان دهنده توانایی بالای ایران برای افزایش تولید نفت خام است و پروژه‎ عظیم افزایش ضریب بازیافت از میدان‎های نفتی سال آینده آغاز خواهد شد.

منوچهری درباره برگزای مناقصه‎های نفتی گفت: به منظور برگزاری مناقصه، دعوتنامه‎ها برای شرکت‎های بین‎المللی فرستاده شده و مذاکرات اولیه برای تشکیل کنسرسیوم‎های شرکت کننده در مناقصه انجام شده است و مناقصه در سال 96 برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که برای اجرای پروژه‎های بسیار بزرگ و ارزشمند نفتی با شرکت‎های داخلی و خارجی در حال مذاکره هستیم، تصیح کرد: اجرای این پروژه‎ها دریچه‎ای جدید به روی صنعت نفت ایران می‌گشاید و در عمل با آغاز فرآیند مطالعات و نتایج حاصل از آن، هدف روشن کردن افق برای صنعت نفت ایران و افزایش ضریب بازیافت از مخازن نفتی محقق شده است.

وزارت نفت بر اساس راهکاری که متضمن حداکثر منافع ملی باشد، توجه به مقوله انتقال فناوری و استفاده حداکثری از ساخت داخل مطابق با اهداف برنامه ششم توسعه کشور، سیاست‎های اقتصاد مقاومتی و سیاست رشد و ظرفیت سازی طراحی شده در صنعت نفت این فعالیت‎های توسعه‎ای را پیش می‎برد.



این مطلب مفید بود ؟
5 1