مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

گاز سکوی فاز ٢٠ هفته آینده وارد مدار می‎شود

گاز سکوی فاز ٢٠ هفته آینده وارد مدار می‎شود

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مجری طرح توسعه فازهای ٢٠ و ٢١ پارس جنوبی از انتقال گاز ترش غنی سکوی فاز ۲۰ پارس جنوبی به پالایشگاه فازهای ۲۰ و ۲۱ در روز شنبه (۲۸ اسفندماه) خبر داد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن شل در سراسر ایران

به گزارش شانا، علیرضا عبادی صبح امروز (سه‎شنبه، ۲۴ اسفندماه) در جریان بازدید اصحاب رسانه از فازهای ۲۰ و ۲۱ پارس جنوبی با تاکید بر تکمیل خطوط لوله انتقال گاز این فازها، گفت: عملیات براى آغاز برداشت گاز ترش غنی از سکوى فاز ٢٠ امروز در حال انجام است و روز شنبه گاز وارد پالایشگاه می‎شود.

وی افزود: آذرماه ۹۵ با راه اندازی سکوی فاز ۲۱، گاز به شبکه سراسری تزریق شد و سکوی فاز ۲۱ هم که در آذرماه نصب شده بود، 2 هفته پیش راه اندازی شد.

عبادی با اشاره به بهره برداری از یک ردیف شیرین سازی پالایشگاه فازهای٢٠ و ٢١ پارس جنوبی، عنوان کرد: ردیف دوم شیرین سازی این پالایشگاه تا پایان این هفته به بهره برداری می‎رسد.

وی ادامه داد: ردیف سوم شیرین سازی این فازها در پالایشگاه هم اکنون در حال فشارگیری با گاز شیرین است و در چند روز آینده با ورود گاز ترش غنی سکوی فاز ٢٠، عملیات فرآورش و تولید گاز شیرین آغاز می شود.

مجرى طرح توسعه فازهاى ٢٠ و ٢١ پارس جنوبى با بیان این که هم اکنون تیم راه اندازی در ردیف چهارم شیرین سازی فازهای٢٠  و ٢١ پارس جنوبى مستقر است تا کارهای عملیاتی اجرا و تکمیل شوند، تصریح کرد: این ردیف شیرین سازی نیمه دوم فروردین ماه ۹۶ با گاز سکوی فاز ۲۰ به بهره برداری خواهد رسید.   

به گفته وی، روزانه ۱۲.۵ تا ۱۳ میلیون متر مکعب گاز شیرین به شبکه سراسرى تزریق می شود و تاکنون ۱.۵ میلیارد متر مکعب گاز و ۲.۵ میلیون بشکه میعانات گازی به صورت تجمعی از مخزن فازهای ۲۰ و ۲۱ برداشت شده است.

عبادی تصریح کرد: با بهره برداری از سکوی فاز ٢٠، تولید گاز فازهای ٢٠ و٢١ پارس جنوبی تکمیل و به ۲ میلیارد فوت مکعب معادل ٥٦ میلیون متر مکعب در روز می رسد.

هم اکنون تنها بخشی از توان فرآورشی پالایشگاه این فازها در مدار تولید قرار دارد و با بهره برداری از سکوی یک میلیارد فوت مکعبی فاز ٢٠ و همچنین راه اندازی ردیف‎های دوم تا چهارم شیرین سازی، میزان تولیدات فازهای ۲۰ و ۲۱ به طور خیره‎کننده ای افزایش یافته و ارز آوری قابل توجهی از محل صادرات محصولات دارای ارزش افزوده بالا از جمله میعانات گازی حاصل می شود.



این مطلب مفید بود ؟
6 3