مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

تزریق 770 هزار تن خوراک به خط لوله اتیلن غرب

تزریق 770 هزار تن خوراک به خط لوله اتیلن غرب

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرعامل پتروشیمی کاویان از تزریق 770 هزار تن محصول به خط لوله اتیلن غرب از ابتدای بهمن 94 تا پایان دی ماه امسال خبر داد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت موبیل در سراسر ایران

به گزارش شانا، رمضان اولادی امروز (دوشنبه، 23 اسفندماه) در نشست خبری پس از بازدید خبرنگاران از پتروشیمی کاویان با اشاره به کامل بودن فاز 2 این مجتمع برای افتتاح رسمی اظهار کرد: این مجتمع با هدف تامین خوراک واحدهای پتروشیمی که در مسیر خط لوله اتیلن غرب قرار دارند، احداث شده است.

وی با یادآوری این که پتروشیمی کاویان هم اکنون با 60 درصد ظرفیت اسمی در حال فعالیت است، افزود: هر 2 فاز پتروشیمی کاویان به صورت مشابه، ظرفیت تولید سالانه یک میلیون تن اتیلن را دارند.

مدیرعامل پتروشیمی کاویان ادامه داد: هر فاز این مجتمع برای تولید اتیلن، سالانه به 1258 هزار تن اتان نیاز دارد که این میزان را از فازهای 4 و 5، 9 و 10، 15 و 16 و 17 و 18 پارس جنوبی دریافت می کند.

اولادی با بیان این که پتروشیمی کاویان بخش عمده یوتیلیتی خود را تامین می کند، تصریح کرد: این مجتمع تنها برق و ازت را دریافت می کند.

وی با اشاره به این که  پروژه پتروشیمی کاویان سال 85 آغاز شد، یادآور شد: فاز یک این مجتمع در سال 91 راه اندازی و افتتاح و فاز 2 نیز 6 ماه است که به تولید رسیده و به زودی افتتاح رسمی می شود.

مدیرعامل پتروشیمی کاویان افزود: تمام مراحل احداث این مجتمع از مهندسی، تدارکات، نصب و راه اندازی از سوی متخصصان داخلی انجام شده است.

اولادی با بیان این که بخش عمده تامین مالی پتروشیمی کاویان در حدود 400 میلیون یورو از سوی بانک صنعت و معدن صورت گرفته است، تصریح کرد: این شرکت 175 ال سی را نیز به صورت مستقیم از سازندگان داخلی و خارجی باز کرده است.

مدیرعامل پتروشیمی کاویان به تولید 817 هزار تن تولید این مجتمع از ابتدای بهمن 94 تا انتهای دی ماه امسال اشاره و اظهار کرد: از این میزان، 770 هزار تن به خط لوله اتیلن غرب تزریق شده و حدود 40 هزار تن انباشتگی در خط بوده است.

وی یادآور شد: دلیل تاخیر در راه اندازی فاز ٢ پتروشیمی کاویان، کمبود خوراک و مشکلات ناشی از تحریم‌های اعمال شده بر علیه این صنعت بود.

مجتمع پتروشیمی کاویان (الفین ١١)  یکی از بزرگترین تولیدکنندگان اتیلن کشور است که اتیلن تولیدی در این پتروشیمی با خط لوله اتیلن غرب به پتروشیمی های لرستان، کرمانشاه، ایلام ، اندیمشک، کرمانشاه، کردستان، مهاباد و میاندوآب ارسال می شود.

در حال حاضر پتروشیمی های اروند، امیرکبیر و غدیر، مارون و غدیر نیز از اتیلن تولید شده در پتروشیمی کاویان استفاده می کنند.



این مطلب مفید بود ؟
0 3