مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

فضای سبز مناطق نفتخیز جنوب 3 برابر استاندارد جهانی است

فضای سبز مناطق نفتخیز جنوب 3 برابر استاندارد جهانی است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، فضای سبز این شرکت را 70 متر مربع برای هر نفر عنوان کرد و گفت: این میزان، سه برابر استاندارد جهانی است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن حرارتی در سراسر ایران

به گزارش شانا، بیژن عالی‎پور در پیام خود به مناسبت روز درختکاری این مطلب را اعلام کرده و افزوده است: این شرکت علاوه بر صرف هزینه‎های زیاد در خصوص توسعه فضای سبز تلاش کرده است تا فرهنگ احترام به طبیعت را در سازمان نهادینه کند.

در همین راستا، همزمان با روز درختکاری پارک چهار هزار متری کوی فداییان اسلام (نیوسایت) با حضور جمعی از مدیران، رؤسا و کارشناسان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و دانش آموزان دبستان اروند افتتاح شد.

رئیس اداره مهندسی فضای سبز و بهسازی محیط شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این زمینه گفت: در حال حاضر گستره فضای سبز در منطقه اهواز، یک میلیون متر مربع است که شامل 930 هزار متر مربع فضای چمن، 70 هزار متر مربع حصار سبز و تعداد 280 هزار اصله انواع نهال درخت است.

علی ناسوتی به تغییر سیستم آبیاری فضای سبز شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از سنتی به نوین اشاره کرد و افزود: تا کنون سیستم آبیاری 250 هزار متر مربع از فضای سبز موجود، از غرقابی به قطره‎ای و تحت فشار تغییر پیدا کرده است.

وی همچنین با اشاره به فعالیت های برون شهری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در زمینه ارتقاء استانداردهای زیست محیطی گفت: در این زمینه نیز طرح درختکاری پیرامون تاسیسات نفتی در قالب پنج پروژه در اطراف تاسیسات کارون، مارون، مسجد سلیمان، آغاجاری و گچساران اجرا شد.

ناسوتی افزود: تعداد یک میلیون و 150 هزار اصله نهال درخت بیابانی در گستره 1700 هکتار کاشته شده است.

وی همچنین به طرح تثبیت شن های روان اشاره کرد و گفت: در این زمینه چهار هزار و 100 هکتار از عرصه های شنی استان به 2 روش مالچ پاشی توام با نهال کاری و روش کشت نهال در خط رطوبتی با کشت یک میلیون اصله نهال تثبیت شد.



این مطلب مفید بود ؟
6 4