مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

راهکارهای افزایش کیفیت نفت صادراتی میدان فروزان بررسی شد

راهکارهای افزایش کیفیت نفت صادراتی میدان فروزان بررسی شد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، راهکارهای افزایش کیفیت نفت خام صادراتی میدان فروزان با هدف مشتری‎مداری و افزایش اعتبار بین‎المللی شرکت ملی نفت ایران بررسی شد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت نفت پارس در سراسر ایران

به گزارش شانا، در جلسه مشترکی که با حضور نمایندگانی از مدیریت برنامه‎ریزی تلفیقی، امور بین الملل و مدیریت نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران، شرکت نفت فلات قاره ایران و شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار شد، راهکارهای افزایش کیفیت نفت خام صادراتی فروزان بررسی و تعمیرات، نوسازی تاسیسات و انجام اقدام‌های کوتاه‎مدت عملیاتی به عنوان عوامل اصلی در تولید نفت خام در چارچوب استانداردهای جهانی مورد تاکید واقع شد.

معاونت بررسی و امکان‌سنجی اقتصادی و مالی طرح‌های برنامه‎ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران در این‎باره اعلام کرد: در این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر درباره آخرین وضع اخذ مجوز، تخصیص اعتبار و بررسی راهکارهای عملیاتی کوتاه‎مدت و بلندمدت مربوط به افزایش کیفیت نفت خام صادراتی شرکت نفت فلات قاره ایران در جزیره خارک، اثر این اقدام‎ها بر مشتری‎مداری و افزایش اعتبار بین المللی شرکت ملی نفت ایران بررسی شد.

بر اساس این گزارش، استفاده صحیح و بهینه از تجهیزات و تاسیسات بالادستی و پایین دستی تولید نفت خام نقشی مهم و تاثیر گذار بر کیفیت نفت خام صادراتی و رضایت مشتریان دارد و به این منظور، سناریوهای مطالعاتی مختلفی در دستور کار است که پس از جمع‎بندی و تصمیم‎گیری نهایی، سناریوی بهینه اجرایی می شود.   

بر پایه اعلام مدیریت برنامه‎ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران، هم‎اکنون نیز در جهت تولید نفت با مشخصات و استانداردهای بین‎المللی، اقدام‎های عملیاتی کوتاه‎مدت با تلاش کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران در جزیره خارک در حال انجام است.



این مطلب مفید بود ؟
8 2