مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

5 ایستگاه تقویت فشار خط هشتم سراسری به بهره‌برداری رسید

5 ایستگاه تقویت فشار خط هشتم سراسری به بهره‌برداری رسید

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، پنج ایستگاه تقویت فشار خط هشتم سراسری، با حضور معاون اول رئیس جمهوری، وزیر نفت، و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، امروز (پنجشنبه، 19 اسفندماه) به‎طور همزمان به بهره‎برداری رسید.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن هیدرولیک در سراسر ایران

به گزارش شانا، دکتر اسحاق جهانگیری صبح امروز (پنجشنبه، 19 اسفندماه) در جریان سفر به کاشان در محل تاسیسات تقویت فشار گاز این شهرستان حضور یافت و ضمن بهره برداری از تاسیسات ایستگاه تقویت فشار گاز کاشان،‌ از طریق ارتباط زنده تلویزیونی به طور همزمان تاسیسات تقویت فشار گاز ایستگاه های نایین، صفاشهر،‌جهرم و خنج را به بهره برداری رساند.

وی همچنین از بخش های مختلف تاسیسات تقویت فشار گاز کاشان بازدید کرد و با گزارش مهندس بیژن زنگنه، وزیر نفت در جریان ظرفیت این ایستگاه و چهار ایستگاه دیگر قرار گرفت.

پنج ایستگاه تقویت فشار خنج- جهرم- صفا شهر- نایین و کاشان هریک با بهره گیری از چهار دستگاه توربو کمپرسور 25 مگاواتی ظرف مدت 30 ماه و با هزینه‎ای حدود 1600 میلیارد تومان با تکیه بر توان مشاوران، سازندگان و پیمانکاران داخلی به مرحله بهره برداری رسیده است.

همسو با برنامه‎های تقویت و حمایت از سازندگان داخلی و اقتصاد مقاومتی، همه تجهیزات و   توربوکمپرسورها از محل قرار داد تامین و ساخت توربو کمپرسور در داخل کشور و توسط سازندگان داخلی تامین شده که تحول خیره‎کننده و عظیمی در انتقال فناوری و دانش و طراحی و ساخت توربوکمپرسور از سوی سازندگان داخلی است.

این تاسیسات به همت نیروها و متخصصان توانمند شرکت ملی گاز ایران و با مشارکت پیمانکاران، زمینه اشتغال و به‎کارگیری نیروهای داخلی را فراهم کرده است.

به دنبال بهره برداری از این پنج ایستگاه، ظرفیت انتقال خط لوله هشتم سراسری از 60 میلیون متر مکعب در روز به 110 میلیون متر مکعب در روز می‎رسد.

به گزارش شانا، خط لوله هشتم سراسری به قطر ٥٦ اینچ و طول بیش از یکهزار کیلومتر، ظرفیت انتقال روزانه ١١٠ میلیون مترمکعب گاز از پارس جنوبی به مرکز کشور را دارد.

خط هشتم سراسری برای انتقال گاز فازهای 9،10،17 و 18 عسلویه به شمال کشور و گازرسانی به شهرها و صنایع مسیر به‎طول حدود 1050 کیلومتر و فشار  1400 پوند بر اینچ مربع در دستور کار این شركت قرار گرفت، همچنین طراحی و اجرای 10 ایستگاه تقویت فشار گاز با قدرت 1578 هزار اسب بخار در این مسیر در دستور کار قرار دارد.



این مطلب مفید بود ؟
5 2