مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

پس‌گرفتن سهم ایران از بازار نفت احقاق حق ملت بود

پس‌گرفتن سهم ایران از بازار نفت احقاق حق ملت بود

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، رئیس جمهوری گفت: دیپلماسی نفتی سبب شد همه تولید کنندگان از تولید نفت خود بکاهند به جز جمهوری اسلامی ایران، پس‌گرفتن سهم ایران از بازار نفت احقاق حق ملت بود.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت فوکس در سراسر ایران

به گزارش شانا، دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری، شامگاه سه‌شنبه (17 اسفندماه) در شصت و چهارمین سالگرد استقلال کانون وکلای دادگستری، گفت: این که توانستیم در مذاکراتی سخت همچون مذاکرات هسته‌ای موفق باشیم و از حق ملت ایران دفاع کنیم، به‎‎دلیل استفاده از افراد ورزیده، حقوقدان، اقتصاددان و سیاستمدار بود.

وی با گرامیداشت یاد دکتر محمد مصدق به عنوان نخست‌وزیر حقوقدانی که از حق ملت ایران در زمینه ملی شدن صنعت نفت دفاع و در این راه تلاش کرد، افزود: یکی از حقوقی که در برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) به ملت ایران بازگشت، حق مردم در تولید و صادرات نفت بود.

روحانی ادامه داد: امروز بیش از 2 برابر سال گذشته نفت در کشور تولید و صادر می‌شود، در حالی که پیش از این، بازار نفت را دیگران تصاحب کردند و برخی کشورهای تولیدکننده نفت، سهم ملت ایران را در اختیار داشتند و حق ما در سایه تحریم‌های ظالمانه غصب شده بود، اما امروز این حق به ملت بازگشته است.

رئیس جمهوری با قدردانی از تلاش‌گران در عرصه دیپلماسی نفتی که به خوبی از حق ایران در سازمان کشورهای تولیدکننده نفت (اوپک) دفاع کردند، گفت: بر اساس مصوبه اوپک اعضا ملزم به کاهش تولید نفت هستند، اما ایران بر تولید و صادرات خود افزوده است.

وی افزود: به دلیل تحریم، ناچار بودیم نفت را با سهمیه خاص و به کشورهای معین بفروشیم، اما امروز اختیار داریم تا نفت را به هر کشوری که می‌خواهیم، بفروشیم، همچنین در گذشته پول نفت با شرایط خاص دریافت می‌شد، اما امروز مجبور نیستیم که نفت را با ارز خاصی بفروش برسانیم.




این مطلب مفید بود ؟
9 1