مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

وزیر دادگستری: در ارائه گزارش عملکرد دولت بی انصافی ها را کنار بگذارید

وزیر دادگستری: در ارائه گزارش عملکرد دولت بی انصافی ها را کنار بگذارید

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، وزیر دادگستری در عسلویه با بیان این که تدابیر در افزایش تولید نفت موثر بوده و باید گزارش این امور درست به مردم ارائه شود، گفت: بی انصافی‌ها را کنار بگذارید و این تلاش‌ها را به‌طور واقعی به مردم گزارش کنید.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن ATF در سراسر ایران

به گزارش شانا، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین مصطفی پورمحمدی در بازدید از منطقه پارس جنوبی در پنجمین نشست مدیران کل دفاتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات حضور یافت و اظهار کرد: مسیر همه دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها کاملا رو به جلو و امیدوارکننده است و از این بابت از همه دستگاه‌ها تشکر می‌کنم.

وی با بیان این که باید آن‌چه سرمایه و دستاورد کشور ما است را کم نبینیم و نسل آینده را امیدوار کنیم، تصریح کرد: وزارت نفت در دوره اخیر بسیار شایسته و قابل تقدیر عمل کرده و کارهای بزرگی را در تمام حوزه‌ها انجام داده است. مجموعه وزارت نفت سرمایه این ملت و مزیت اقتصادی کشور است.

وزیر دادگستری تصریح کرد: اگر کشور در آینده می‌خواهد به قله‌های اقتدار برسد، چشمه آن صنعت نفت و گاز خواهد بود و سرمایه  انسانی که از موارد مهم در توسعه نفت است.

وی با اظهار امیدواری در مورد رشد میزان برداشت گاز از میدان گازی پارس جنوبی گفت: افزایش برداشت از این میدان مشترک برای کشور ارزش افزوده را به همراه داشته است و این‌ها موجبات امیدواری است.

گاز رسانی به سیستان به خوبی منعکس شود

وزیر دادگستری به رقم بالای تولید گاز طبیعی در کشور در سال جاری اشاره کرد و  گفت: تلاش فرزندان ما و رساندن گاز به استان سیستان و بلوچستان اتفاق بزرگی بود که باید به طور شایسته انعکاس یابد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: امسال خوشبختانه مثل سال‌های گذشته تراز تجاری کشور افزایش داشته و این تراز در نه ماه ابتدایی امسال مثبت بوده است.

وی با تاکید بر لزوم انعکاس صحیح عملکرد دولت، گفت: تدابیر در افزایش تولید نفت موثر بوده و باید گزارش این امور درست به مردم ارایه شود. بی انصافی‌ها را کنار بگذارید و این تلاش‌ها را به‌طور واقعی به مردم گزارش کنید. برای نمونه گاز رسانی به زاهدان نیز کار بسیار بزرگی بود.

وزیر دادگستری خاطرنشان ساخت: به لطف خداوند و هدایت  و دستورات مقام معظم رهبری  و نیز همراهی مردم، جوانان و مدیران و کارکنان، شاهد دستاوردهای بسیاری در کشور هستیم.

به گفته پورمحمدی، ما در این چهار سال مشکلات و کمبودها را مرتفع کرده ایم  و شاهد رشد تولید در کشور هستیم. تورم را کنترل کرده‌ایم و این عدد به زیر ده رسیده است. یکی از نکات برجسته مهم و توسعه اقتصادی، کاهش تورم بوده است که کشور در این زمینه موفق بوده است.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: دستاوردهای کلانی در کشور داشته‌ایم، اما در انتقال این دستاوردها به مردم، با بی مهری‌ها مواجه و روبرو هستیم. همه در دستگاه‌ها از دستاوردهایتان بگویید و خودتان آن‌ها را انعکاس دهید. دولت باید توانمندی‌ها را به مردم بگوید.



این مطلب مفید بود ؟
2 0