مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

بزرگترین خدمت دولت تدبیر و امید کاهش نرخ تورم است

بزرگترین خدمت دولت تدبیر و امید کاهش نرخ تورم است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، وزیر نفت و وزیر معین اقتصاد مقاومتی استان گیلان گفت: بزرگترین خدمت دولت تدبیر و امید برای کاهش نرخ سود بانکی کاهش نرخ تورم بوده است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن ترانس در سراسر ایران

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، بیژن زنگنه عصر سه شنبه (17 اسفندماه) در نشست توسعه گردشگری گیلان در رشت افزود: نه می توان نرخ سپرده را کم کرد و نه می توان مالیات نگرفت بلکه مدیریت باید با همین شرایط موجود، صورت گیرد.

وی با بیان این‌که قانون باید به نفع رونق کسب و کار تغییر یابد، اظهار کرد: اکنون تنها راه استفاده از وام‎های ارزان قیمت، صندوق توسعه ملی است.

زنگنه تصریح کرد: افزون بر بخش کشاورزی باید صنعت و خدمات مورد اهتمام قرار گیرند که گردشگری در بخش خدمات، بسیار حائز اهمیت است.

وزیر نفت در بخش دیگری از سخنانش وضع میراث فرهنگی کشور را فاجعه بار توصیف کرد و گفت: برای رفع مشکل میراث فرهنگی با هدف حفظ و احیای آنها به فکر ایجاد منبع پایدار بود.

وی میراث فرهنگی را جاذبه ای برای جذب گردشگر دانست و افزود: امیدواریم در سال آینده بتوان مقرراتی برای ایجاد درآمد ثابتی به نفع میراث فرهنگی تصویب کرد.

زنگنه یکی از محورهای توسعه در آینده را گردشگری عنوان کرد و گفت: گیلان با توجه به امتیازاتی همچون نزدیکی به پایتخت و نیز آماده سازی زیرساخت‎هایی مانند آزادراه، راه آهن و ... می تواند سهم زیادی در توسعه و رونق گردشگری داشته باشد.

وزیر نفت با توجه به بیان مشکلات نمایندگان گردشگری گیلان گفت: باید کارگروهی در مرکز با حضور منابع طبیعی و محیط زیست در ارتباط با رفع مشکلات گردشگری استان‎های گیلان و مازندران برگزار شود تا مشکلات به‎طور واضح بیان و برای آن چاره اندیشی شود.

وی همچنین در باره توسعه گردشگری گیلان اظهار کرد: دراین بخش باید نگاه کاملی به ظرفیت‎های گردشگری استان صورت گیرد و در این راستا از مشاوران درجه یک بین المللی یاری خواست.



این مطلب مفید بود ؟
9 3