مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

عرضه بنزین یورو 4 در کشور سراسری می‌شود

عرضه بنزین یورو 4 در کشور سراسری می‌شود

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هم اکنون در 15 کلان‌شهر به همراه 10 مرکز استان کشور بنزین یورو4 عرضه و در سال 96 تمامی مراکز استان و در سال 99 کل کشور بنزین یورو4 عرضه می‌شود.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن ترانس در سراسر ایران

به گزارش شانا، معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، شامگاه سه‎شنبه (17 اسفندماه) در مراسم دومین جشنواره پوستر و عکس نفس‌های شهر گفت: در سال 1379 برنامه جامع کاهش آلودگی هوا در دولت اصلاحات آغاز شد و اعلام کردیم این طرح 15 سال زمان می‌برد تا مردم بتوانند در یک هوای بهتر نفس بکشند، اما این طرح در سال 84 از اولویت دولت وقت خارج و در شهریور 92 آلودگی هوا در کلان‌شهرهای کشور به یک بحران بدل شد.

وی افزود: در شهریور 92 این طرح در دولت تدبیر و امید آغاز و در نخستین اقدام بنزین از چرخه سوخت پتروشیمی‌ها خارج و عرضه بنزین یورو 4 در همه کلان‌شهرهای کشور و همچنین شهرهای آبادان و خرمشهر اجرا شد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: هم اکنون در 15 کلان‌شهر به همراه 10 مرکز استان کشور، بنزین یورو 4 عرضه و در سال 96 همه مراکز استان و در سال 99 کل کشور بنزین یورو 4 عرضه می‌شود.

ابتکار عنوان کرد: هم اکنون در کلان‌شهرهای کشور 35 میلیون شهروند از بنزین یورو 4 استفاده می‌کنند، البته این طرح باید در سال 86 اجرایی می‌شد، در حالی که به دلایلی این طرح با تاکیدات دولت یازدهم در سال 93 اجرا شد.

وی افزود: در سال 92 حدود 40 درصد پالایشگاه‌های کشور از سوخت مازوت استفاده می‌کردند که امسال این میزان به زیر 8 درصد رسیده و تلاش می‌کنیم‌ در سال آینده این رقم به صفر درصد برسد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان این که موضوع آلودگی هوا تنها مربوط به کشورمان نیست، گفت: امسال شهرهای پاریس، آتن، مادرید، لندن، دهلی‌نو، پکن و 20 شهر چین به دلیل آلودگی هوا چند روز تعطیل شدند.

وی تاکید کرد: در روز 16 اسفند سال 92 شهر تهران 196 روز هوای سالم و پاک داشته، اما امسال در چنین روزی به 266 روز رسیده و این آمار نشان می‌دهد که از سال 92 تا 95 کلان‌شهر تهران، ‌70 روز هوای سالم بیشتری داشته است.

ابتکار تصریح کرد: در سایر کلان‌شهرهای کشور میزان روزهای سالم و پاک از سال 92 تا امسال بیشتر شده، به عنوان مثال شیراز امسال حتی یک روز نیز هوای ناسالم نداشته است.



این مطلب مفید بود ؟
3 3