مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

قدردانی از برگزیدگان پنجمین جشنواره نفت و رسانه

قدردانی از برگزیدگان پنجمین جشنواره نفت و رسانه

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، وزیر نفت شامگاه دوشنبه (17 اسفندماه) با حضور در پنجمین جشنواره نفت و رسانه از برگزیدگان و خالقان آثار قدردانی کرد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن فوکس در سراسر ایران

به گزارش شانا، پنجمین جشنواره نفت و رسانه، با حضور مهندس بیژن زنگنه، وزیر نفت، امیر حسین زمانی نیا، معاون وزیر نفت در امور بین الملل و بازرگانی، سعید خوشرو، مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران، الیاس حضرتی، نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی، داوران پنجمین جشنواره نفت و رسانه و جمع زیادی از اصحاب رسانه‎ برگزار شد.

در این جشنواره، برگزیدگان 457 اثر ارسال شده از میان 107 صاحب اثر به دبیرخانه در ١٠ رشته معرفی و از پدید آورندگان با اهدای تندیس جشنواره، لوح سپای و جایزه قدردانی شد.

برگزیدگان بخش‌های مختلف به شرح زیر است:

1- سرمقاله و یادداشت: امین فغفوری آذر از نشریه تازه های انرژی، مهدی حاجیوند از هفته نامه بورس و فرزین سوادکوهی از روزنامه عصر اقتصاد به ترتیب نفرات نخست تا سوم برگزیده این بخش شدند.

2- مقاله: رامین فروزنده از نشریه تجارت فردا، نادعلی بای از ماهنامه عصر کیمیاگری و حمیدرضا شکوهی از ماهنامه عصر کیمیاگری به ترتیب به عنوان نفرات نخست تا سوم این بخش از جشنواره شدند.

3- گزارش خبری: نرگس رسولی از روزنامه اعتماد، محمدعلی زمان خانی از خبرگزاری مهر و حوریه قاسمی از هفته نامه صدا، به ترتیب نفرات نخست تا سوم این بخش شدند.

4- تیتر: شیوا سعیدی از روزنامه شهروند، متین کاکویی از خبرگزاری ایسنا و سجاد خیر آبادی از ماهنامه دنیای پتروشیمی به ترتیب رتبه‎های نخست تا سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.

5- گفت‎وگو: رضا زندی از هفته نامه صدا، عطیه لباف از روزنامه ایران و پروین فغفوری از ماهنامه تازه های انرژی در این بخش به ترتیب رتبه‎های نخست تا سوم را کسب کردند.

6- خبر: مهناز عبدی از روزنامه تهران تایمز، سید بهادر حسینی از خبرگزاری ایرنا و علی شفائی از روزنامه جهان اقتصاد به ترتیب در این بخش رتبه‎های نخست تا سوم را به دست آوردند.

7- نقد: میثم قدیری از ماهنامه عصر کیمیاگری، علی دارایی از نشریه پیام عسلویه و احسان نجابت از سایت نکونیوز به ترتیب نفرات نخست تا سوم این بخش شدند.

8- بخش آثار صورتی و تصویری: محمدحسن فلاح از شبکه خبر، حمیدرضا کجوری از رادیو اقتصاد و زیبا اسماعیلی از واحد خبر رادیو به ترتیب رتبه‎های نخست تا سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.

9- بخش عکس: نسیم اعتمادی از روزنامه شهروند، سیدصلاح‌الدین حسینی از رسانه همدان نیوز به ترتیب به عنوان نخستین و دومین نفرات این بخش برگزیده شدند.

10- بخش طنز و کاریکاتور: محمدعلی خلجی از خبرگزاری فارس، علی کاشی از ماهنامه عصر کیمیاگری و احمدرضا سهرابی از روزنامه اعتماد به ترتیب در رتبه های نخست تا سوم برگزیدگان این بخش قرار گرفتند.

در ابتدای بخش اهدای جوایز و لوح سپاس برگزیدگان و خالقان آثار پنجمین جشنواره نفت و انرژی، از مژگان توانا،سردبیر گروه اقتصادی خبرگزاری ایرنا به دلیل  سال‎های طولانی فعالیت خبری در عرصه صنعت نفت به عنوان پیشکسوت حوزه نفت و انرژی قدردانی شد.

به گزارش شانا، چهارمین جشنواره نفت و رسانه دی‎ماه پارسال هم با حضور وزیر نفت و معاونانش برگزار شده بود.



این مطلب مفید بود ؟
2 3