مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

فازهای 17 و 18 پارس جنوبی آماده افتتاح است

فازهای 17 و 18 پارس جنوبی آماده افتتاح است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرعامل شرکت مدیریت طرح‌های صنعتی ایران با اشاره به سرمایه گذاری 8.1 میلیارد دلاری در اجرای طرح توسعه فازهای 17 و 18 پارس جنوبی گفت: تاکنون یک سوم سرمایه گذاری انجام شده معادل 2.5 میلیارد دلار بازگشت سرمایه از محل اجرای این طرح داشته ایم و فازهای 17 و 18 پارس جنوبی آماده افتتاح است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن سیلیکون در سراسر ایران

به گزارش شانا، حسن بویری، مدیرعامل شرکت مدیریت طرح‌های صنعتی ایران (IPMI)، امروز (دوشنبه، ١٦ اسفندماه) در نشستی خبری با بیان این که فازهای 17 و 18 پارس جنوبی در آستانه بهره برداری کامل است، اظهارکرد: از دی ماه سال 1393 که نخستین ردیف شیرین سازی این فاز وارد مدار شد تاکنون 15.5 میلیارد مترمکعب گاز از این فازها به شبکه سراسری تزریق شده است.

وی با اشاره به راه اندازی چهار سکوی فازهای 17 و 18 پارس جنوبی که در مجموع 56 میلیون مترمکعب گاز را برداشت می کنند، ادامه داد: هم اکنون پالایشگاه این فازها امکان تولید 50 میلیون مترمکعب گاز شیرین را دارد؛ همچنین واحدهای استحصال میعانات گازی، گوگرد، اتان و گاز مایع هم راه اندازی شده اند.

به گفته مدیرعامل شرکت‎های مدیریت طرح های صنعتی، شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک)، مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران، ایزوایکو، صدرا، ملی حفاری و انرژی دانا، از جمله پیمانکاران اجرای طرح توسعه فازهای 17 و 18 پارس جنوبی به رهبری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران هستند.

بویری کل سرمایه گذاری انجام شده برای اجرای این فازها را 8.1 میلیارد دلار اعلام کرد و افزود: از دیماه سال 1393 که نخستین ردیف شیرین سازی این فازها وارد مدار شد تاکنون 2.5 میلیارد دلار از سرمایه گذاری انجام شده بازگشته است.

وی سهم سازمان گسترش و نوسازی را در سرمایه گذاری فازهای 17 و 18 پارس جنوبی 2.2 میلیارد دلار اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت مدیریت طرح‎های صنعتی ایران تصریح کرد: از دی ماه سال 1393 تا کنون (16 اسفندماه) 15.5 میلیارد مترمکعب گاز، 15 میلیون بشکه میعانات گازی و 400 هزار تن اتان به تولید رسیده است، ضمن این که تولید بوتان و پروپان نیز انجام شده و به زودی صادر خواهد شد.

بویری با بیان این که در اجرای این طرح حداکثر استفاده از توان نیروهای داخلی انجام شده است، تصریح کرد: تامین بیش از 68 درصد تجهیزات سنگین و نیمه سنگین، 98 درصد اجرای فعالیت های مربوط به اجرای پالایشگاه و 90 درصد فعالیت بخش مهندسی از سوی بخش داخلی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران اشتغال‎زایی انجام شده در اجرای این طرح را در اوج فعالیت‎ها حدود 14 هزار نفر ساعت اعلام کرد.

بویری یکی از مهمترین دلایل طولانی شدن مدت زمان اجرای فازهای 17 و 18 پارس جنوبی را تحریم های سخت گیرانه علیه صنعت نفت اعلام کرد و افزود: با این حال پیمانکاران ایرانی توانستند بدون حضور شرکت‌های خارجی سکوها و پالایشگاه فازهای 17 و 18 را راه اندازی کنند و حتی در نصب و راه اندازی سکوها رکوردهای قابل توجهی را کسب کنند.

مدیرعامل شرکت مدیریت طرح‌های صنعتی ایران با اشاره به پیشرفت 65 درصدی فاز 14 پارس جنوبی نیز تصریح کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده اجرای این فاز نیز تا دوسال آینده به پایان می‎رسد. 

بویری با تاکید بر این که اگر مانعی برای حضور شرکت‌های خارجی در بخش صنعت نفت و گاز ایجاد شود گزینه نخست استفاده از ظرفیت شرکت‌های داخلی است، گفت: تجربه‌ای که شرکت مدیریت طرح‌های صنعتی ایران در توسعه فاز ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی به دست آورده درباره دیگر شرکت‌های ایرانی نیز وجود دارد و در باره دیگر میدان‌های نفت و گاز نیز شرکت‌های ایرانی می‌توانند طرح‌های توسعه‌ای را انجام دهند.



این مطلب مفید بود ؟
1 0