مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

تعامل دانشگاه‌ها و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی رو به افزایش است

تعامل دانشگاه‌ها و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی رو به افزایش است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، اجرای قراردادهای پژوهشی و فناورانه در حوزه بالادست صنعت نفت، ایجاد و افزایش تعامل دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی طرف قرارداد شرکت ملی نفت ایران را با شرکت‌های ایرانی اکتشاف و تولید به همراه داشته است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن بهران در سراسر ایران

به گزارش شانا، ابراهیم طالقانی، سرپرست پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران، امروز (دوشنبه، ۱۶ اسفندماه) در دومین کنفرانس توسعه میدان‌های نفت و گاز، در پنلی با عنوان «نقش دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی در توسعه میدان‌های نفتی در همکاری با شرکت‌های اکتشاف و تولید و شرکت ملی نفت ایران»، با بیان این مطلب افزود: شبکه همکاری فناورانه دانشگاه‌های طرف قرارداد از مدتی پیش با برگزاری نشست‎های مستمر میان نمایندگان دانشگاه‌ها شکل گرفته بود و به تازگی نمایندگان شرکت‌های صاحب صلاحیت ایرانی برای فعالیت در حوزه اکتشاف و تولید نیز در این نشست‎ها حضور می‌یابند.

وی با اشاره به تعامل خوب جامعه علمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی، افزود: بدون تردید بسیاری از راهکارها و تمهیدات از دل این نشست‎ها هم اندیشی مشترک استخراج می‌شود.

طالقانی ادامه داد: دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی طرف قرارداد شرکت ملی نفت ایران در اجرای قراردادهای پژوهشی میدان‌ها، مطالعات خود را آغاز کرده‌اند و به اشراف اطلاعاتی خوبی در حوزه‌های کاری خود دست یافته‌اند.

وی با اشاره به تاکید سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر حرکت به سوی اقتصاد دانش بنیان، این قراردادهای پژوهشی را مصداق عینی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

وی مهمترین دستاورد اجرای قراردادهای پژوهشی فوق را جلوگیری از فعالیت‌های جزیره‌ای صنعت نفت و دانشگاه خواند و گفت: باید به تدریج دیگر چالش‌های پیش رو را نیز مرتفع کرد.

طالقانی بر اهمیت منابع انسانی نیز تاکید کرد و افزود: ذخایر ایران در حوزه نفت و گاز به ذخایر زیرزمینی منحصر نمی‌شود و سرمایه انسانی صنعت نفت اعم از استادان، نخبگان و کارشناسان خبره این حوزه سرمایه ارزشمندی به شمار می‌آیند.

مدیریت پروژه و بهره مندی از متدولوژی ارزش افزوده

حمید آلادپوش، سرپرست اداره کل امور فناوری وزارت نفت نیز در این نشست تخصصی، بر اهمیت مدیریت پروژه تاکید کرد و گفت: این موضوع به قدری مهم است که به عنوان یکی از پنج محور پیوست فناوری مدل جدید قراردادهای نفتی دیده شده است.

وی با اشاره به تغییر رویکرد قراردادهای پژوهشی بالادستی نفت از قراردادهای فرآیندمحور به قراردادهای برون‌دادمحور، افزود: آنچه می‌تواند به عملکرد موثر و موفقیت پروژه‌های برونداد محور کمک کند، متدلوژی ارزش افزوده است.

خویی، از دیگر سخنران این نشست تخصصی بود که به عنوان نماینده یکی از شرکت‌های ایرانی اکتشاف و تولید به تشریح ویژگی‌های این شرکت‌ها پرداخت و گفت: دانشگاه‌ها می‌توانند با فعالیت‌هایی که به خلق ارزش افزوده منتهی می‌شود، به شرکت‌های اکتشاف و تولید (E&P) کمک کنند.

وی استفاده از فناوری‌های نو برای کاهش هزینه تمام شده فعالیت‌ها، دستیابی به بهترین روش تولید، ازدیاد برداشت، هوشمندسازی چاه و شاخص یابی را از جمله نمونه‌هایی عنوان کرد که می‌تواند به خلق ارزش بینجامد.



این مطلب مفید بود ؟
9 4