مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

99 درصد برنامه تولید در مناطق نفتخیز جنوب محقق شد

99 درصد برنامه تولید در مناطق نفتخیز جنوب محقق شد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، تولید نفت خام در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب طی 11 ماه امسال به میزان 99 درصد برنامه ابلاغی شرکت ملی نفت ایران محقق شده است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت نفت پارس در سراسر ایران

به گزارش شانا، بیژن عالی‎پور، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، در جلسه پیش‎بینی بهره‎دهی چاه‎های شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، گفت: با وجود برخی مشکلات ناشی از پدیده ریزگردها، قطع برق و اعمال کاهش تکلیفی، این حد نصاب موفقیت آمیز ارزیابی می‎شود.

وی با تمجید از تلاش شبانه‎روزی مدیران و نیروهای شاغل در ستاد و شرکت های عملیاتی این شرکت اظهار امیدواری کرد که روند تحقق برنامه در ماه پایانی سال نیز ادامه یابد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به ضرورت اعمال دستورعمل‎های ایمنی، سلامت کارکنان و صیانت از تاسیسات و زیرساخت‎های تولید را اولویت‎های این شرکت برشمرد و بر تداوم اجرای پروژه‎هایی از این دست به‎ویژه برنامه ضخامت‎سنجی خطوط لوله و مخازن تاکید کرد.

تحقق 97 درصد برنامه تولید تکلیفی شرکت نفت و گاز مارون

وی با اشاره به سهم 20 درصدی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از تولید نفت خام مناطق نفتخیز جنوب، یادآور شد: با توجه به طول عمر میادین تحت پوشش، بخش اعظم این تولید نتیجه اجرای برنامه‎های موفق تزریق گاز و اعمال سازوکارهای تولید صیانتی پس از انقلاب اسلامی است.

عالی‎پور با اشاره به برنامه جامع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در زمینه پایداری تولید، افزایش ظرفیت فرآورش از طریق تکمیل پروژه‎های نمکزدایی، جمع‎آوری و تزریق گاز را مهم ارزیابی و تاکید کرد: توسعه و نوسازی واحدهای نمکزدایی و افزایش امکان تزریق گاز، ما را تا حدودی از حفاری چاه‎های جدید بی نیاز می کند.

در ادامه این جلسه، جهانگیر پورهنگ، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون به ارائه گزارش عملکرد این شرکت را در 11  ماه امسال پرداخت و با اشاره به تحقق بیش از 97 درصد اهداف برنامه تولید در نفت و گاز مارون گفت: طی این مدت، برنامه تولید گاز از مخزن خامی مارون نیز بیش از 110 درصد محقق شده است.

وی از افزایش 23 درصدی استحصال نفت با استفاده از دستگاه های فرآورش و تفکیک گر سیار نفت خبر داد.



این مطلب مفید بود ؟
4 0