مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

صادرات منطقه ویژه پارس 41 درصد افزایش یافت

صادرات منطقه ویژه پارس 41 درصد افزایش یافت

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از افزایش 41 درصدی صادرات از این منطقه در 11 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و گفت: از محل صادرات میعانات گازی و محصولات غیرنفتی منطقه ویژه پارس بیش از 13 میلیارد دلار درآمد عاید کشور شده است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت نفت پارس در سراسر ایران

به گزارش شانا، مهدی یوسفی گفت: طی دوره مورد بررسی، ارزش صادرات میعانات گازی و محصولات غیر نفتی از گمرک منطقه ویژه پارس افزایش چشمگیر و رشد مناسبی را نشان می‌دهد.

وی  با بیان این‌که در 11 ماه نخست امسال صادرات میعانات گازی از لحاظ ارزش 44 درصد و از حیث وزن 61 درصد افزایش یافت است، اظهارکرد: بر اساس آمار گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس طی این مدت  15 میلیون و 942 هزار و 120 تن میعانات گازی به ارزش 6 میلیارد و 394 میلیون و 164 هزار دلار به خارج از کشور صادر شده است.

 مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به این که در مدت زمان یاد شده بیش از 15 میلیون تن کالاهای غیرنفتی به ارزش هفت میلیارد و 192 میلیون و 618 هزار و 314 دلار به خارج از کشور صادر شده است، گفت: طی دوره مورد بررسی صادرات کالاهای غیرنفتی از نظر وزن 25 درصد رشد را نسبت به مدت مشابه پارسال نشان می دهد.

یوسفی مجموع صادرات کالاهای غیرنفتی و میعانات گازی در بازده زمانی یاد شده را 31 میلیون و 14 هزار و 596 تن عنوان و تصریح کرد: مجموع ارزش محصولات صادراتی از گمرک منطقه ویژه پارس 13 میلیارد و 586 میلیون و782 هزار و 949 دلار است که درصد تغییرات محصولات صادراتی در 11 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال از نظر وزن و ارزش به ترتیب 41 و 22 درصد رشد را نشان می دهد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس آمار جمع کل صادرات محصولات تولیدی منطقه را در بهمن ماه امسال ٢ میلیون و 236 هزار و 402 تن به ارزش یک میلیارد و 19میلیون و 490 هزار دلار عنوان کرد و افزود: این میزان صادرات در بهمن ماه امسال نیز از لحاظ وزن و ارزش رشد مناسبی را نسبت به مدت مشابه پارسال نشان می دهد.

به گفته این مقام مسئول، صادرات میعانات گازی در بهمن ماه امسال از گمرک منطقه ویژه پارس از حیث وزن 22 درصد و از نظر ارزش 18 درصد رشد داشته است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ادامه داد: صادرات محصولات و کالاهای غیرنفتی از گمرک این منطقه به لحاظ وزن 15 درصد و از حیث ارزش 16 درصد معادل 610 میلیون  و 441 هزار و 90 دلار رشد داشته است.

وی ابراز امیداوری کرد که با بهره برداری از فازهای جدید پارس جنوبی و  مجتمع های پتروشیمی در حال توسعه، میزان صادرات بزودی رشد قابل توجهی یابد.

براساس این گزارش، پلی اتیلن سبک و سنگین، دی اتیلن گلایکول، مونو و تری اتیلن گلایکول،میعانات گازی، کود اوره، بوتان، پروپان، پارازایلین، سیمان و متانول از مهمترین محصولات صادراتی منطقه ویژه پارس است.



این مطلب مفید بود ؟
9 0