مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

سامانه نماگر صنعت نفت فعال شد

سامانه نماگر صنعت نفت فعال شد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، وزیر نفت در نامه ای خطاب به معاونان، مدیران عامل چهار شرکت اصلی، مشاوران و مدیران واحدهای ستادی مستقل مواردی را برای ایجاد انضباط مدیریتی در تدوین و بهره گیری از آمار در صنعت نفت ابلاغ کرد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن کمپرسور سنتتیک در سراسر ایران

به گزارش شانا، در این ابلاغیه که به امضای مهندس بیژن زنگنه رسیده آمده است: از آنجا که سامانه اطلاعاتی مناسبی با محوریت و مدیریت معاونت برنامه ریزی وزارت‌خانه برای درج آمار و اطلاعات اصلی صنعت نفت فعال و قابل استفاده شده (سامانه نماگر صنعت نفت)، بنابراین برای آغاز اقدام عملی به منظور برطرف کردن این مشکل و با هدف پرهیز از تشتت در ارائه آمار، روزآمد کردن، تدقیق آمار و اطلاعات و ایجاد انضباط مدیریتی برای اجرای دقیق ابلاغ می شود.

در بند یک این ابلاغیه آمده است که شورای ساماندهی آمار و اطلاعات صنعت نفت، زیر نظر معاون برنامه ریزی وزارتخانه با شرکت مدیرکل فناوری اطلاعات، مدیران برنامه ریزی تلفیقی شرکت‎های اصلی و مدیرکل نظارت بر صادرات و مبادلات نفتی برای راهبری، توسعه و بهبود عملکرد سامانه یادشده تشکیل می‎دهد.

در شرح نبصره این بند آمده است که به تشخیص معاون برنامه ریزی، حسب ضرورت می توان از اشخاص دیگر نیز برای حضور در نشست‎های شورا دعوت کرد.

در دومین بند این ابلاغیه نیز تصریح شده است که شرکت‎ها و واحدهای تابعه صنعت نفت مکلفند به منظور روزآمدکردن آمار و اطلاعات سامانه یادشده، با معاونت برنامه ریزی همکاری کنند.

بر اساس بند سوم این ابلاغیه، شرکت‌ها و واحدهای تابعه صنعت نفت، مکلفند در مواردی که برای آنها در سامانه یادشده، اطلاعات و آمار وجود دارد، در محاسبات، انتشارات و گزارش های خود فقط به آن آمار استناد کرده و در این موارد به جد از کاربرد آمار و اطلاعات دیگر پرهیز کنند.

در بند پایانی این ابلاغیه نیز تاکید شده است که اگر در مواردی به تشخیص واحد یا فردی از همکاران، پاره ای از آمار و اطلاعات مندرج در سامانه یادشده، نادرست باشد، باید فوری نسبت به بازتاب اطلاعات درست به مسئول سامانه با ذکر دلایل و مستندات خود اقدام کنند و تا زمان اصلاح و درج اطلاعات درست، فرد یا واحد یادشده (حتی اگر برای ایشان، در نادرستی اطلاعات یقین حاصل شده باشد)، مجاز نیستند که در تهیه گزارش‎های رسمی یا انتشارات، از اطلاعاتی جز آنچه در سامانه یادشده آمده، استفاده کنند.



این مطلب مفید بود ؟
9 4