مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

درآمد نفتی ایران روزانه 28 میلیون دلار افزایش یافت

درآمد نفتی ایران روزانه 28 میلیون دلار افزایش یافت

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، سرپرست مدیریت کل اوپک و روابط با مجامع انرژی گفت: در سایه اجرای برجام و تدابیر وزارت نفت درآمد نفتی ایران روزانه 28 میلیون دلار افزایش یافت.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن سیلیکون در سراسر ایران

به گزارش شانا، بهروز بیک علیزاده امروز(شنبه، ١٤ اسفندماه) در کنفرانس برجام و اقتصاد مقاومتی با تشریح افزایش تولید و صادرات نفت ایران بعد از اجرای برجام اظهار کرد: صادرات نفت خام ایران در طول بیش از یکسال از اجرای برجام به 2 میلیون بشکه در روز رسیده است.

وی، میزان صادرات نفت خام و میعانات گازی را نیز بیش از 2 میلیون و 800 هزار بشکه در روز عنوان کرد و گفت: در مجموع با افزایش حدود 10 دلاری قیمت نفت پس از توافق اوپکی ها و هچنین اوپک و غیراوپک درآمد نفتی کشور روزانه 28 میلیون دلار افزایش یافته است.

بیک علیزاده با یادآوری این که قیمت نفت خام از اواسط سال ۲۰۱۴ از بالای ۱۱۰ دلار برای هر بشکه به کمتر از 40 دلار در سل 2016 رسیده است، گفت: مهم‌ترین عامل افزایش قیمت در سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ افزایش تولید و مازاد عرضه در بازار بود که ایران نقشی در آن نداشته است.

سرپرست مدیریت کل اوپک و روابط با مجامع انرژی به کاهش تولید نفت ایران در زمان تحریم و رسیدن آن به 2 میلیون و 700 هزار بشکه در روز اشاره کرد و گفت: در این سالها، تولید نفت عراق و عربستان به طور قابل توجهی افزایش یافت به گونه ای که تولید عراق در سال 2015 به بیش از 4 میلیون و عربستان به بیش از 10میلیون بشکه در روز رسید.

وی در ادامه به تشریح نشست دوحه و رفت و آمدهای وزیران نفت کشورهای عضو اوپک  برای  متقاعد کردن ایران برای پذیرفتن فریز نفتی اشاره کرد و گفت: ایران هیچگاه زیر بار فریز و کاهش تولید نفت نرفت و معتقد بود باید سهمش را از بازار نفت به میزان قبل از تحریم ها پس بگیرد.

بیک علیزاده گفت: با پایبندی ایران بر مواضع خود، بالاخره در نشست یکصد و هفتاد و یک اوپک در 30 نوامبر 2015، اعضای اوپک تصمیم گرفتم میزان تولید خود را به میزان یک میلیون و 200 هزار بشکه کاهش دهند اما ایران از این کاهش نه تنها مستثنی شد بلکه اجازه افزایش 90 هزار بشکه تولید نفت خود را دریافت کرد. کشورهای غیراوپک هم توافق کردند تولید خود را حدود 600 هزار بشکه در روز کاهش دهند.

به گفته بیک‌علیزاده، درحال حاضر اوپک و غیراوپکی ها به ۸۵ درصد تعهدات کاهش تولید نفت عمل کرده اند.

کنفرانس برجام و اقتصاد مقاومتی با حضور عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه، امیرحسین زمانی‌نیا، معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت، عباس کاظمی، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز در دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امورخارجه آغاز به کار کرد.



این مطلب مفید بود ؟
9 2