مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

ایران از واردات 3 محصول پلیمری بی نیاز شد

ایران از واردات 3 محصول پلیمری بی نیاز شد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، شرکت پلی پروپیلن جم با تکیه بر مهارت و دانش فنی بومی خود، برای نخستین بار در کشور، موفق به توسعه و تولید سه گرید جدید از خانواده کوپلیمرها شد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن کاسترول در سراسر ایران

به گزارش شانا، سه گرید تخصصی EPX-3130UVJampilen، Jampilen RPX-345S و Jampilen EPX-548T با تکیه بر مهارت و دانش فنی متخصصان شرکت پلی پروپیلن جم و به منظور جلوگیری از خروج ارز از کشور برای نخستین بار در کشور تولید شدند.

گرید EPX-3130UVJampilen که یک کوپلیمر ابرضربه پذیر است و برای تولید سپر خودرو و سایر قطعات که نیاز به ضربه پذیری بالا دارند، استفاده می شود؛ تولید این گرید گامی به سوی خودکفایی کشور در صنعت خودرو سازی است که سالانه از واردات گریدهای معادل و خروج ارز از کشور جلوگیری می کند.

براساس این گزارش، گرید Jampilen RPX-345S با خواص جریان پذیری، نوری و ظاهری ارتقا یافته، برای کاربرد ظروف شفاف تزریقی و بطری های تزریقی- دمشی طراحی شده است؛ این گرید نیاز مشتریانی را که جریان پذیری بالای مواد تزریقی برای کاهش زمان سیکل قالب گیری تزریقی برای آنها مهم است، برطرف می کند و خواص ظاهری مناسبی نیز برای محصولات آنها به ارمغان خواهد آورد.

امید است که علاوه بر ارتقای کیفیت صنعت بسته بندی کشور با استفاده از گرید Jampilen RPX-345S، رقابت پذیری این صنایع با کشورهای همجوار نیز ارتقا یابد.

این گزارش می افزاید: گرید Jampilen EPX-548T با جریان پذیری بسیار بالا برای کاربردهای ظروف دیواره نازک (TWIM/IML) به‎ویژه برای کاربردهای دمای منفی برای مشتریان توسعه یافته است. مصرف کنندگان این گرید می توانند کاهش 20 درصدی فشار و زمان تزریق و افزایش 20 درصدی میزان تولید را تجربه کنند.

همچنین کاهش مصرف انرژی از دیگر مزایای استفاده از این گرید نسبت به گریدهای متداول در بازار کشور است. پیش از این مشتریان این گرید مجبور بودند که از گریدهای متداول در بازار با جریان پذیری پایین تر در ازای کاهش سرعت تولید استفاده کنند و یا با مشقات فراوان نسبت به واردات گریدهای مشابه از کشورهای حوزه خلیج فارس و آسیای شمال شرقی اقدام کنند.

شرکت پلی پروپیلن جم(JPPC) در سال 1383 در منطقه آزاد انرژی پارس در عسلویه تأسیس شد. این شرکت تولیدکننده انواع گریدهای پلی‎پروپیلن با بالاترین کیفیت و با ظرفیت اسمی 300 هزار تن در سال است.

این شرکت قادر به تولید بیش از120 نوع از گریدهای پلی پروپیلن شامل هموپلیمر، کوپلیمر تصادفی، کوپلیمر ضربه پذیر(هتروفاز) و ترپلیمر با هدف پوشش تمامی کاربردهای پلی پروپیلن در بازار ایران و جهان است.



این مطلب مفید بود ؟
9 4