مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

آثار برجام در شرکت ملی نفتکش ایران چشمگیر است

آثار برجام در شرکت ملی نفتکش ایران چشمگیر است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، رئیس امور بیمه و دعاوی شرکت ملی نفتکش ایران با بیان این که برجام گشایش‌های اساسی و چشمگیری را در زمینه فعالیت شرکت ملی نفتکش به‌وجود آورد، گفت: اثرات برجام در این شرکت مشهود و چشمگیر است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت fuchs در سراسر ایران

به گزارش شانا، شهرام فرحبد امروز (شنبه، ١٤ اسفندماه) در کنفرانس برجام و اقتصاد مقاومتی با اشاره به این که شرکت ملی نفتکش ایران از جمله نخستین مراکزی بود که تحت تحریم‌ها قرار گرفت، افزود: این شرکت بیشترین اثر را از تحریم‌ها پذیرفت به همین خاطر متحمل خسارت‌های سنگینی شد.

وی با بیان این که با اجرای برجام بسیاری از این مشکلات مرتفع شده است، تاکید کرد: برجام در مقایسه با سایر بخش‌ها، گشایش‌های اساسی و چشمگیری در زمینه فعالیت شرکت ملی نفتکش ایران به وجود آورد که تاثیر آن نیز به وضوح قابل مشاهده است.

رئیس امور بیمه و دعاوی شرکت ملی نفتکش ایران حل مشکلات این شرکت را در پسابرجام در 12 گزینه عنوان کرد و افزود: رفع موانع بیمه، بازگشت ناوگان شرکت به بازارهای اروپایی، اخذ کلاس و رده بندی بین‌الملل از انجمن بین‌المللی سازمان رده بندی، رفع محدودیت خرید قطعات و تجهیزات مورد نیاز کشتی، رفع موانع در خصوص تعمیرات ادواری و سفری، حل محدودیت در خصوص فایناس، رفع محدودیت در خرید سوخت و ... بخشی از این مشکلات بود که با اجرای برجام حل شد.

رئیس امور بیمه و دعاوی شرکت ملی نفتکش ایران در زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی نیز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص و فعالیت کشتیرانی‌ها به عنوان مصداق بارز اقتصاد مقاومتی گفت: درون زایی و تکیه بر تولیدات داخلی، اشتغال زایی و افزایش قدرت اقتصادی و کاهش ریسک پذیری، حمایت از اقتصاد دانش‌بنیان و... از جمله اقدامات این شرکت در حوزه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

کنفرانس برجام و اقتصاد مقاومتی با حضور عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه، امیرحسین زمانی نیا، معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت، عباس کاظمی، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز در دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امورخارجه آغاز به کار کرد.



این مطلب مفید بود ؟
8 3