مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

وزارت نفت موظف به افزایش ذخایر راهبردی نفت و گاز شد

وزارت نفت موظف به افزایش ذخایر راهبردی نفت و گاز شد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، وزارت نفت موظف به افزایش ذخایر راهبردی نفت و گاز به منظور اثرگذاری در بازار جهانی شد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس آنتی سیز در سراسر ایران

به گزارش شانا، نمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 11 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی لایحه برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران اعاده شده از سوی شورای نگهبان با اضافه شدن یک ماده الحاقی به ماده 143 این لایحه با 138 رای موافق، 9 رای مخالف و 7 رای ممتنع از مجموع 204 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

در ماده الحاقی ماده 143 آمده است:

1- وزارت نفت موظف است تمهیدات لازم را برای استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های بخش خصوصی و تعاونی و نهادهای عمومی غیردولتی برای سرمایه گذاری در فعالیت‌های اکتشاف، تولید و بهره‌برداری (نه مالکیت) میدان‌های نفت و گاز به ویژه میدان‌های مشترک در چارچوب سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی به عمل آورد.

2- وزارت نفت موظف است ذخایر راهبردی نفت و گاز به منظور اثرگذاری در بازار جهانی نفت و گاز با تاکید بر حفظ و توسعه ظرفیت‌های تولید نفت و گاز به‎ویژه در میدان‌های مشترک را تا پایان سال اول اجرای قانون برنامه افزایش دهد.

3- در جهت اجرایی شدن سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه و اقتصاد مقاومتی، دولت موظف است فرهنگ جهادی در ایجاد ارزش افزوده، تولید ثروت، بهره‌وری، کارآفرینی، سرمایه گذاری و اشتغال مولد و اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به اشخاص دارای خدمات برجسته در این زمینه را تقویت و ابعاد اقتصاد مقاومتی و گفتمان سازی آن به ویژه در محیط‌‎های علمی، آموزشی و رسانه‌ای و تبدیل آن به گفتمان فراگیر و رایج ملی را تبیین و ترویج کند.



این مطلب مفید بود ؟
6 2