مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

توان مدیریت بحران در پارس جنوبی افزایش می‎یابد

توان مدیریت بحران در پارس جنوبی افزایش می‎یابد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: با اجرای رزمایش نشت مواد شیمیایی و گاز ترش در منطقه ویژه پارس، زمینه سطح پاسخگویی و واکنش به حوادث، مخاطر‎ه‎های طبیعی و عوامل بحران زا برای جلوگیری از آسیب و صدمه‎های احتمالی به تاسیسات صنعت نفت و گاز کشور افزایش می‎یابد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن موتور در سراسر ایران

مهدی یوسفی امروز (چهارشنبه، 11اسفندماه) در جریان رزمایش «نشت مواد شیمیایی و گاز ترش» اظهار کرد: یکی از مخاطره‎های احتمالی در منطقه پارس جنوبی انتشار گازهای سمی است و در همین راستا رزمایش نشت مواد شیمیایی در منطقه ویژه پارس زمینه افزایش آمادگی‌ها و شناسایی نقاط ضعف و قوت را فراهم می کند.

وی تصریح کرد: روند اجرای این مانور بر اساس شکستگی در خط لوله انتقال گاز ترش از دریا به پالایشگاه چهارم پارس جنوبی (فازهای 6 و 7 و 8) محاسبه شده که نشت گاز تا شعاع حدود 830 متری را تحت تاثیر شدید خود قرار داده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افزود: بر اساس این رویکرد در جاده بندرعباس - بوشهر که در نزدیکی این منطقه قرار دارد نیز مصدومانی از مسافران و ساکنان محلی داریم.

وی تصریح کرد: نیروی انسانی پالایشگاه چهارم و بخشی از پتروشیمی همجوار پالایشگاه چهارم باید به سرعت  تخلیه شوند و همزمان با این عملیات، پلیس راه و نیروی انتظامی با ماموریت کنترل جاده ترانزیتی، روان‌کردن ترافیک و جایگزین کردن مسیر عبوری در محل حضور خواهند یافت و بیمارستان مستقر در منطقه باید با اعزام خودرو های امدادی مصدومان را پس از پذیرش مداوا کند.

این مقام مسئول یادآور شد: در جریان کنترل این حادثه تدابیری از جمله نشست گاز از محل ولوهای ورودی به منطقه به صورت دستی قطع می شود.

مدیرارشد اچ اس یی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصریح کرد: در نظر داریم شرایط تقریبا سختی را در این رزمایش ایجاد کنیم که در شرایط واقعی اگر پیش بیاید، همکاری و هماهنگی گسترده مسئولان صنعتی در مجتمع گاز و نیروهای اچ‌اس‌یی، منطقه ویژه پارس، فرمانداری، راه و ترابری، نیروی انتظامی و بسیج اجرا شود.



این مطلب مفید بود ؟
3 0