مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

فعالیت‎ برای رساندن گاز به همه شهرهای سیستان و بلوچستان ادامه می‎یابد

فعالیت‎ برای رساندن گاز به همه شهرهای سیستان و بلوچستان ادامه می‎یابد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، اجرای شبکه گاز استان سیستان و بلوچستان از قول‌های سفر استانی رئیس‌ جمهوری در سال ۹۳ بود که خوشبختانه امروز بخش نخست و مهم‌ترین بخش آن که گازرسانی به زاهدان باشد، تحقق یافت.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با واسکازین در سراسر ایران

به گزارش شانا، مهندس بیژن زنگنه پیش از ظهر روز سه‌شنبه (10 اسفندماه) در آیین بهره‌برداری از پروژه خط لوله انتقال گاز ایرانشهر- زاهدان در میدان گاز زاهدان گفت: این پروژه با سرعتی زیاد و با همت کارکنان شرکت ملی گاز ایران و شرکت توسعه و مهندسی گاز اجرا شد.

وی افزود: این خط لوله 36 اینچ به طول 262 کیلومتر و با هزینه‌ ۷۵۰‌ میلیارد تومان امروز پایان یافت، از این رو گاز وارد شبکه شهری خواهد شد و ظرف مدت کوتاهی مردم به گاز دسترسی خواهند داشت، همچنین ما تعهد کرده ایم که تزریق گاز به ادامه این خط انتقال گاز به‎زودی انجام شود.

وزیر نفت یادآور شد: همه مبلغ سرمایه‌گذاری از محل صرفه‌جویی در مصرف سوخت و از طریق قانون رفع موانع تولید تأمین شده و این ابتکاری از سوی دولت یازدهم بود که مجلس به اجرایی‌شدن آن کمک کرد؛ در ابتدا، بند «ق» تبصره ۲  قانون بودجه کل کشور سال ۹۳ و سپس با کمک ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید، این ابتکار دولت عملی شد.

مهندس زنگنه ادامه داد: افتتاح این شبکه و بهره‌مندی استان از گاز، دروازه بزرگی را برای توسعه استان باز می‌کند.

وی با اشاره به این که تاکنون حدود ۲ میلیارد تومان برای آموزش فنی- حرفه‌ای جوانان این منطقه هزینه شده، گفت: این کار از دیگر ابتکارهای دولت تدبیر و امید و شرکت ملی گاز ایران و همسو با مسئولیت‌های اجتماعی بوده است تا جوانان این منطقه پس از آشنایی با حرفه‌های مورد نیاز، با این صنعت به طور فنی همکاری کنند.

وزیر نفت با ابراز امیدواری نسبت به تداوم این فعالیت، گفت: پس از زاهدان باید برای انتقال گاز به زابل آماده شویم، در حالی که عملیات ساخت خط انتقال گاز ایرانشهر به کنارک و چابهار نیز از همین امروز آغاز می‌شود.

مهندس زنگنه تصریح کرد: شهرهای خاش و سراوان نیز در مراحل بعدی این پروژه عظیم هستند که به زودی باید گاز به این شهرها برسد و فعالیت تا زیر پوشش قراردادن کامل سیستان و بلوچستان ادامه خواهد داشت.

وی در پایان با تشکر از تداوم پیگیری‌های رئیس‌جمهوری در این باره و حضور در آیین گشایش گازرسانی به زاهدان و زحمات کارکنان شرکت ملی گاز، ورود گاز به این استان و روشن‌شدن مشعل گاز در زاهدان را هدیه دولت تدبیر و امید به مردم استان سیستان و بلوچستان دانست.



این مطلب مفید بود ؟
1 1