مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

تولید گاز فازهای ١٧و ١٨ پارس جنوبی از مرز 15 میلیارد مترمکعب گذشت

تولید گاز فازهای ١٧و ١٨ پارس جنوبی از مرز 15 میلیارد مترمکعب گذشت

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، سرپرست طرح توسعه فازهای ١٧ و ١٨ اعلام کرد: 15.3 میلیارد متر مکعب گاز شیرین از آغاز بهره برداری فازهای ١٧و١٨ تاکنون تولید و به شبکه سراسری تزریق شده است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت Total در سراسر ایران

به گزارش شانا، به نقل از شرکت نفت و گاز پارس، محمدرضا چلیپا با اشاره به تولید تجمعی پالایشگاه فازهای ١٧و١٨ گفت: از اواسط سال ۹۳ تاکنون 12.4میلیون بشکه میعانات گازی تولید و روانه بازارهای بین المللی شده است.

وی به تولید 15.3 میلیارد متر مکعب گاز شیرین در فازهای ١٧ و١٨ اشاره کرد و افزود: در همین بازه زمانی، ٣٤٣ هزار تن اتان و روزانه بیش از هزار تن پروپان و بوتان در فازهای ١٧و١٨ تولید شده است.

چلیپا از تولید روزانه ٤٥ میلیون مترمکعب گاز شیرین در فازهای ١٧ و١٨ خبر داد و گفت: با بهره برداری از سکوی اقماری 17B ، این روند افزایش یافته و تا پایان سال به بالاترین سطح خود (٥٠میلیون متر مکعب) خواهد رسید.

وی با بیان این‌که عملیات اجرایی فازهای ١٧و١٨ رو به پایان است، عنوان کرد: با تکمیل بخش‌های باقیمانده، این فازها به زودی باحضور مسئولان کشوری به بهره برداری رسمی می رسد.

از دی ماه سال ٩٣ تاکنون بخش‌های عمده ای از فازهای ١٧و١٨ پارس جنوبی به بهره برداری رسیده است.

از هفته گذشته نیز عملیات تولید گاز از سکوی اقماری 17B، آخرین سکوی طرح توسعه فازهای ١٧ و ١٨ با ظرفیت برداشت ٥٠٠ میلیون فوت مکعب گاز، آغاز شده تا هر ٤ سکوی این فازها در مجموع حدود 2 میلیارد فوت مکعب گاز تولید و از طریق خطوط لوله دریایی به پالایشگاه خشکی این طرح ارسال کنند.

توسعه فازهای ١٧ و ١٨ پارس جنوبی از سوی کنسرسیومی شامل شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (OIEC)، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی (IOEC) به عنوان پیمانکار بخش دریا در دست اجراست؛ افزون بر این، شرکت ایزوایکو نیز وظیفه ساخت 2 سکوی اقماری این طرح گازی در بندرعباس را برعهده داشته است.



این مطلب مفید بود ؟
8 2