مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

مجتمع گاز پارس جنوبی گواهینامه انطباق معیار مصرف انرژی دریافت کرد

مجتمع گاز پارس جنوبی گواهینامه انطباق معیار مصرف انرژی دریافت کرد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی، از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، گواهینامه انطباق معیار مصرف انرژی را دریافت کردند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس آنتی سیز در سراسر ایران

به گزارش شانا، در نیمه نخست امسال، مصارف انرژی همه فازهای 10گانه‌ مجتمع گاز پارس جنوبی از سوی شرکت ASP (معتمد سازمان ملی استاندارد)  مورد بازرسی قرار گرفت.

با در نظر گرفتن استاندارد معیار مصرف انرژی در فرایند‌های تولید پالایشگاه‌های گاز (ISIRI 14156 ) همه پالایشگاه‌های مجتمع بزرگ پارس جنوبی، گواهی انطباق معیار مصرف انرژی دریافت کردند.

این معیار استاندارد برای هر پالایشگاه گازی، بطور مستقل و اختصاصی از سوی سازمان ملی استاندارد ایران بر مبنای معیار برای همان پالایشگاه محاسبه و اعلام می‌شود.

کسب این موفقیت و دستاورد عظیم که با تلاش کارکنان و مدیران پالایشگاه‌ها محقق شده است، امتیاز بسیار مهمی برای بهره‌وری مصرف انرژی بر مبنای استاندارد 14156 برای تمامی پالایشگاه‌های این مجتمع به شمار می‌آید.

مجتمع گاز پارس جنوبی با ترسیم چشم‌اندازی روشن به سوی عمران و آبادانی کشور و با توجه به شرایط تولید مستمر و پایدار گاز، همواره سعی در بهینه‌سازی و کاهش مصرف انرژی دارد و این مهم سبب شده است تا این مجتمع عظیم گواهینامه‌ی مهم انطباق معیار مصرف انرژی را اخذ کنند.

 بهینه سازی و کاهش مصرف انرژی علاوه بر بالا بردن ظرفیت تولید سوخت پاک در پالایشگاه‌های این مجتمع تأثیر بسزایی در حفظ  محیط زیست منطقه و جلوگیری از آلایندگی‌ها دارد.

با توجه به افزایش چشمگیر هزینه انرژی در دنیا و همچنین محدودیت منابع فسیلی و نیز رشد بالای مصرف انرژی در کشور، امروزه مدیریت مصرف و بالا بردن بهره وری انرژی به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است.

پایش و مدیریت مصرف انرژی در هر صنعت نیاز به معیارها و شاخص‌های مناسب دارد به‎ویژه در صنایع فرایندی پیچیده همچون فراورش گاز طبیعی که دارای تنوع زیادی در نوع تکنولوژی های به‎کار گرفته شده، محصولات تولیدی و نیز کیفیت خوراک است.



این مطلب مفید بود ؟
2 0