مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

شرکت های پتروشیمی کشور با الگوی جهانی ارزیابی می شوند

شرکت های پتروشیمی کشور با الگوی جهانی ارزیابی می شوند

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، رئیس شورای سیاست گذاری هفتمین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی اظهار کرد: ارزیابی شرکت های پتروشیمی ایران با مدل جهانی، فاکتوری بسیار تأثیرگذار برای تأمین فاینانس و سرمایه گذاری شرکت های خارجی در طرح های پتروشیمی کشور است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن فوکس در سراسر ایران

به گزارش شانا، علی محمد بساق زاده، امروز (دوشنبه، 9 اسفندماه) در نشست خبری هفتمین جشنواره تعالی صنعت پتروشیمی گفت: این جشنواره به منظور حرکت هماهنگ و ارزش افزایی صنعت پتروشیمی کشور با جهان از حدود 8 سال پیش پیشنهاد شد.

وی با اشاره به این که مدل تعالی بهترین الگوی مدیریتی جهانی است، افزود: نظام نامه و دستورعمل‎های مورد نیاز این الگو با گرایش صنعت پتروشیمی در شورای عالی سیاست گذاری مصوب و در ایران و اروپا ثبت شد.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: در این جشنواره علاوه بر واحدهای بالادستی، تولیدی و پایین دستی، شرکت های خدماتی و پشتیبانی فنی نیز شرکت می کنند.

بساق زاده اظهار کرد: همسو با سیاست های اقتصاد مقاومتی، 95 درصد از اهداف برنامه ریزی شده صنعت پتروشیمی برای سال اقدام و عمل محقق شده است.

رئیس شورای سیاست گذاری هفتمین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی، ایجاد رقابت سالم و تقویت نقاط ضعف شرکت های پتروشیمی را از اهداف این جشنواره اعلام کرد و گفت: همچنین این ارزیابی ها پشتوانه ای برای فروش و انتخاب و سنجش پیمانکاران است.

وی تصریح کرد: ارزیابی و کسب امتیاز شرکت های پتروشیمی با این مدل جهانی، فاکتوری بسیار تأثیر گذار برای تأمین فاینانس و سرمایه گذاری شرکت های خارجی در طرح های کشور است.

هفتمین جشنواره تعالی صنعت پتروشیمی با شعار سازمان سرآمد، تجلی تفکر پویا صبح فردا (سه شنبه، 10 اسفند ماه) با حضور مدیران ارشد این صنعت در هتل المپیک تهران برگزار می شود.



این مطلب مفید بود ؟
2 0