مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

ارزش افزایی به مشتری و خلق آینده پایدار در صنعت پتروشیمی

ارزش افزایی به مشتری و خلق آینده پایدار در صنعت پتروشیمی

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، دبیر هفتمین جشنواره تعالی صنعت پتروشیمی گفت: برگزاری این جشنواره سبب توسعه قابلیت های سازمانی و درنتیجه ارزش افزایی به مشتری و خلق آینده پایدار در صنعت پتروشیمی می شود.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت بهران در سراسر ایران

به گزارش شانا، رسول اشرف زاده، امروز (دوشنبه، 9 اسفندماه) در نشست خبری هفتمین جشنواره تعالی صنعت پتروشیمی نبود توازن و همبستگی در مدیریت علمی واحدهای پتروشیمی کشور در سال های گذشته اشاره و اظهار کرد: این جشنواره از سال 87 به منظور حل این مسئله و ایجاد توازن میان واحدها مطرح شد.

وی با اشاره به این که شرکت های پتروشیمی سالیانه با مدل EFQM، کاملترین مدل جهانی ارزیابی می شوند، افزود: در این الگو واحدها از رهبری، استراتژی، منابع انسانی، تأمین منابع، فرآیندها، محصول و خدمات مورد ارزیابی قرار می گیرند.

دبیر هفتمین جشنواره تعالی صنعت پتروشیمی به سه سطح امتیازدهی در این جشنواره اشاره کرد و گفت: کسب امتیاز واحدها تا 300 آنها را در سطح تعهد قرار می دهد و کسب امتیاز 300 تا 500 دریافت تقدیرنامه و 500 تا 1000 دریافت تندیس های بلورین، سیمین، زرین را برای شرکت ها به همراه دارد.

اشرف زاده با اشاره به این که تندیس زرین را تاکنون به شرکتی در کشور تعلق نگرفته است، ادامه داد: بالاترین امتیاز کسب شده براساس این الگوی در جهان حدود 750 بوده است.

وی به اختیاری بودن حضور شرکت های پتروشیمی در این جشنواره اشاره کرد و گفت: در این ارزیابی، شرکت ها نقاط قوت خود را شناسایی کرده و به سمت بهبود و رشد حداکثری آن حرکت خواهند کرد.

دبیر هفتمین جشنواره تعالی صنعت پتروشیمی با اشاره به 99 تیم ارزیابی با حضور 221 نفر در این جشنواره اشاره و تصریح کرد:  50 درصد ارزیابان از خارج از صنعت پتروشیمی به دلیل رعایت عدالت انتخاب می شوند.

اشرف زاده با حضور 92 شرکت در جشنواره امسال اشاره کرد و افزود: حدود 620 نفر روز معادل 4960 ساعت برای این دوره از جشنواره ارزیابی انجام شده است.

وی به رشد 4.25 درصدی متوسط امتیاز در جشنواره امسال نسبت به سال گذشته اشاره و اظهار کرد: متوسط امتیاز در سال نخست برگزاری این جشنواره 304 بود اما در هفتمین دوره جشنواره به حدود 495 رسیده است.

به گفته دبیر جشنواره، یک تندیس سیمین، 3 تندیس بلورین و 9 تقدیرنامه در حوزه نفت و در مجموعه پتروشیمی نیز 2 تندیس سیمین، 9 تندیس بلورین، 27 شرکت نیز تقدیرنامه در هفتمین جشنواره تعالی صنعت پتروشیمی اهدا خواهد شد.

هفتمین جشنواره تعالی صنعت پتروشیمی با شعار سازمان سرآمد، تجلی تفکر پویا صبح فردا (سه شنبه، 10 اسفند ماه) با حضور مدیران ارشد این صنعت در هتل المپیک تهران برگزار می شود.



این مطلب مفید بود ؟
7 4