مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

گاز در قلب سیستان و بلوچستان جریان می یابد

گاز در قلب سیستان و بلوچستان جریان می یابد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، خط انتقال گاز به زاهدان تا ساعتی دیگر با حضور دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری به صورت رسمی افتتاح می شود.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن پارس در سراسر ایران

به گزارش شانا، خط انتقال گاز به زاهدان به طول ٢٦٢ کیلومتر با قطر٣٦ اینچ در امتداد خط هفتم سراسری به منظور گاز رسانی به شهر زاهدان، نیروگاه‌ها و صنایع مختلف استان، سایر شهرها و روستاهای استان احداث شده است تا مردم استان سیستان و بلوچستان پس از سالها انتظار امروز (سه شنبه، 10 اسفندماه) طعم شیرین برخورداری از نعمت گاز را بچشند.

طبق برنامه قرار است پس از روشن شدن مشعل گاز در این استان، جریان گاز به صورت نمادین برای 2 مسجد اهل سنت و شیعه، تعدادی خانوار و چند مدرسه برقرار شود. گاز رسانی کامل به تمام محله های شهر هم به تدریج انجام خواهد شد.

این پروژه، صرفه‌جویی ارزی معادل سالیانه ٦٦٠ میلیون دلار را از طریق جایگزینی گاز با سوخت های مایع به همراه خواهد داشت به طوری که با اجرای این طرح، زمینه توسعه و رونق اقتصادی، اشتغال، افزایش امنیت ملی و منطقه‌ای و گسترش رفاه اجتماعی در استان سیستان و بلوچستان فراهم خواهد شد.

همزمان با افتتاح خط انتقال گاز به زاهدان و با حضور رئیس جمهوری عملیات اجرایی احداث خط لوله ایرانشهر به چابهار نیز آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در این باره می گوید: بر اساس قرارداد، این پروژه آماده و موافقتنامه های آن نیز امضا شده است، از طرفی، 30 کیلومتر خط لوله نیز به محل منتقل شده تا همزمان با افتتاح گاز رسانی به زاهدان، عملیات اجرایی احداث خط لوله انتقال گاز از ایرانشهر به چابهار نیز آغاز شود. 



این مطلب مفید بود ؟
0 4