مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

روند بدون وقفه تولید گاز در قلب ایران ادامه یافت

روند بدون وقفه تولید گاز در قلب ایران ادامه یافت

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی طی هفته گذشته با وجود شرایط ناپایدار جوی و بارش‎های سیل‎آسا، روند تولید گاز را بدون وقفه و حتی بالاتر از تولید تکلیفی در 2 استان فارس و بوشهر تداوم بخشید.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس کلسیم در سراسر ایران

به گزارش شانا، در پی بروز شرایط ناپایدار جوی و بارش‎های سیل‎آسا در استان‎های فارس و بوشهر که حوزه عمده فعالیت شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در این 2 استان است، این شرکت روند تولید گاز خود را بدون وقفه حفظ کرد و حتی توانست تولیدی بیش از تعهد تکلیفی را به ثبت برساند.

غلامحسین منتظری، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در این زمینه از تشکیل ۱۰ جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی شرکت زاگرس جنوبی برای مقابله با پیامدهای شرایط جوی خبر داد.

مسئولیت شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از نظر جغرافیایی در محدوده استان‎های فارس، هرمزگان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری با مرکزیت ستاد در شهر شیراز است. حوزه فعالیت این شرکت تولید از میادین مستقل گازی در چهار منطقه عملیاتی نار و کنگان، آغار و دالان، سرخون و پارسیان و تولید نفت از میدان‎های جدید سروستان، سعادت آباد و انتقال به پالایشگاه شیراز است.

بخشی از گاز تولیدی شرکت برای تزریق در میدان‌ها به شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و بخش عمده آن به پالایشگاه شرکت ملی گاز ایران و مایعات گازی استحصال شده نیز به پالایشگاه‎های شیراز، بندرعباس، پارسیان، فجر جم و بندرطاهری ارسال می‎شود.



این مطلب مفید بود ؟
3 0