مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

تولید 22 میلیون بشکه میعانات گازی در پالایشگاه سوم پارس جنوبی

تولید 22 میلیون بشکه میعانات گازی در پالایشگاه سوم پارس جنوبی

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، تولید میعانات گازی در پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه به بیش از 22 میلیون بشکه رسیده است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن بهران در سراسر ایران

به گزارش شانا، به نقل از مجتمع گاز پارس جنوبی، محسن عطار زاده، رئیس بهره‌برداری پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی با اعلام این خبر افزود: در یازده ماه امسال با برنامه‌ریزی انجام شده، 22 میلیون و 276 هزار بشکه میعانات گازی تولید شده است.

به گفته عطارزاده، پالایشگاه سوم توانسته است نقش مهمی در جهت تولید و صادرات میعانات گازی در مجتمع گاز پارس جنوبی ایفا کند.

وی با بیان این‌که مجتمع گاز پارس جنوبی همواره برنامه‌ریزی در افزایش برداشت با در نظر گرفتن تولید صیانتی از مخزن مشترک را در دستور کار قرار داده است، اظهار کرد: در یازده ماهه امسال، 13 هزار و 550 میلیون استاندارد متر مکعب گاز در پالایشگاه سوم مجتمع گازی پارس جنوبی تولید و فرآورش شده است که با توجه به برودت هوای امسال، این پالایشگاه نقش مهمی در تامین سوخت مصارف خانگی و نیروگاهی کشور داشته است.

عطارزاده در ادامه با اشاره به تولید دیگر محصولات این پالایشگاه افزود: در همین بازه زمانی، 80 هزار تن گوگرد دانه بندی شده ،560 هزار تن پروپان و 341 هزار تن بوتان نیز در این مجموعه تولید شده است.

رئیس بهره‌برداری پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: تولید گاز اتان که بعنوان خوراک پتروشیمی های مجاور در منطقه مورد استفاده قرار می گیرد نیز با توجه به تعمیرات اساسی انجام شده بر روی توربواکسپندرها که سبب افزایش 200 تنی تولید اتان در روز شده است نیز در مجموع از مرز 661 هزار تن گذشت که این امر نشان از تولید پایدار گاز و سایر محصولات در مجموعه پالایشگاه سوم دارد.









   



این مطلب مفید بود ؟
6 2