مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

گازرسانی سبب آبادانی و تحول منطقه خاش می‌شود

گازرسانی سبب آبادانی و تحول منطقه خاش می‌شود

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، نماینده خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: گازرسانی به آبادانی و تحول منطقه خاش کمک می‌کند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت fuchs در سراسر ایران

به گزارش شانا، علی کرد، نماینده خاش در مجلس شورای اسلامی، به پروژه گازرسانی به شهرهای زاهدان، زابل، خاش و چابهار اشاره کرد و گفت: توسعه منطقه خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد در همه شاخص‌ها بستگی به گازرسانی این منطقه دارد، وجود کارخانه سیمان خاش و همچنین مناطق سردسیر تفتان و مرز میرجاوه و روتک، سبب شده است که گازرسانی در این منطقه جزو اولویت‌ها باشد.

وی با بیان این که می‌توان از مرز میرجاوه و روتک گاز را به کشورهای همسایه نیز صادر کرد، افزود: این منطقه در مسیر جاده ترانزیتی چابهار به زاهدان و میلک زابل و افغانستان قرار داشته و جاده ترانزیتی خاش – گهرکوه و کرمان از این مسیر عبور می‌کند، بنابراین گازرسانی به این منطقه اهمیت بسیاری دارد.

نماینده خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد در مجلس ادامه داد: با توجه به این که هم اکنون گازرسانی به شهر زاهدان از کنار خاش می‌گذرد باید مناطق دیگر خاش نیز گازرسانی شود.

وی ضمن قدردانی و تشکر از مسئولان وزارت نفت برای اجرایی شدن طرح گازرسانی به شهرهای استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: یکی از مطالبات به حق مردم خاش و دیگر شهرها و روستاهای استان سیستان و بلوچستان گازرسانی به این مناطق است که خوشبختانه این مطالبه از سوی دولت و مسئولان وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران پاسخ داده شد.

طرح گازرسانی به شهرهای زاهدان، زابل، خاش و چابهار و همچنین نیروگاه‌های استان سیستان و بلوچستان این هفته با حضور رئیس جمهوری اجرایی خواهد شد، با اجرای این طرح، گاز طبیعی جایگزین سوخت فسیلی واحدهای نیروگاهی و در نهایت آثار مثبت فراوانی همچون کاهش میزان سوخت‌های فسیلی و کاهش آلودگی هوا، جلوگیری از تخریب محیط زیست و غیره را به دنبال خواهد داشت.



این مطلب مفید بود ؟
1 1