مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

گاز در سیستان و بلوچستان؛ دولت ادای دین کرد

گاز در سیستان و بلوچستان؛ دولت ادای دین کرد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان این جوان‌ترین استان کشور، اگرچه همزمان با احداث خط هفتم سراسری در سال 84 در دستور کار قرار گرفت، اما اجرای این پروژه تا سال‌ها بعد مسکوت ماند!
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن کاسترول در سراسر ایران

با روی کار آمدن دولت یازدهم و برنامه‌ریزی برای محرومیت زدایی از نقاط مختلف کشور، توسعه زیرساخت‌های گازرسانی در استانی که 11 درصد از مساحت کل کشور را در اختیار دارد، به عنوان یکی از راه‌های کاهش محرومیت در دستور کار قرار گرفت و با وجود موانع پیش رو شاهد پیشرفت روز به روز این پروژه بودیم. ایرانشهر؛ سال‌ها پیش طعم گاز را چشیده بود و هم اکنون زاهدان به عنوان مرکز استان برای ورود این انرژی گرمابخش لحظه شماری می‌کند.

کمبود منابع مالی و نبود توجیه اقتصادی گازرسانی به این استان به دلیل طولانی بودن فاصله شهرها و نبود روستا در طول مسیر نیز نتوانست از پیشرفت این پروژه جلوگیری کند، تا این‌که فروردین 93 و در سفر استانی حسن روحانی به استان سیستان و بلوچستان، به طور رسمی قول برخورداری از گاز به مردم دیار مهربانی داده شد.

با اعلام این خبر خوش از سوی رئیس جمهوری، گازرسانی به مرکز استان سیستان و بلوچستان از چنان جایگاهی برخوردار شد که تامین منابع مالی مورد نیاز این طرح در اولویت قرار گرفت و روزانه 70 تریلر، لوله مورد نیاز اجرای این خط را به منطقه منتقل کرد تا 120 جوشکار همزمان بتوانند در جبهه‌های مختلف حتی پیش از برنامه زمان‌بندی، این طرح را به بهره‌برداری برسانند.

اینک عقربه‌های ساعت برای بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به زاهدان به حرکت درآمده و بر اساس برنامه‌های تعریف شده، رئیس جمهوری که خود قول بهره‌مندی اهالی زاهدان از گاز را داده بود، این طرح را افتتاح می‌کند. گازرسانی به زاهدان را می‌توان به نوعی پرداخت بدهی دولت به این منطقه محروم عنوان کرد که هم اکنون با تلاش شبانه‌روزی مردان جزیره گاز این بدهی ادا شده است. مردانی که در زمستان سرد تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا منازل مردمان ایران زمین گرم بماند، اینک گاز را به منطقه سرد و خشک کشور رسانده‌اند تا کپسول‌های گاز از دوش اهالی آن برداشته شود و گاز با کمترین دغدغه در اختیارشان قرار گیرد. نهضت گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان به زاهدان ختم نمی‌شود و در روز افتتاح خط لوله انتقال گاز ایرانشهر به زاهدان، عملیات اجرایی گازرسانی به چابهار نیز کلید می‌خورد و در ادامه شهرهای خاش، زابل، کنارک و... نیز به شبکه سراسری گاز متصل می‌شوند.



این مطلب مفید بود ؟
3 2