مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

قیمت بنزین سال 96 افزایش نمی‌یابد

قیمت بنزین سال 96 افزایش نمی‌یابد

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که در سال ۹۶ قیمت فرآورده‌های نفتی هیچ افزایشی نداشته باشد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس بنتون در سراسر ایران

به گزارش شانا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، چهارم اسفندماه) در جریان بررسی بخش درآمدی جزئیات لایحه بودجه سال 96 کل کشور، با بند (د) تبصره 1 این لایحه با 153 رای موافق، 39 رای مخالف و چهار رای ممتنع از مجموع 215 نماینده حاضر در صحن علنی موافقت کردند.

محمد مهدی مفتح، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 96 در بیان این بند، عنوان کرد: در صورت تصویب این بند هیچ افزایش قیمتی در فرآورده‎های نفتی صورت نخواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در واقع قیمت واقعی بنزین همان 1000 تومان باقی می‎ماند، اما لازم است بدانید 700 تومان از این قیمت هزینه بنزین بقیه مالیات بر ارزش افزوده است، بنابراین با وجود آن‌که افزایش قیمت نداریم، پنج درصد از این هزینه که شامل درآمدهای حاصل از فروش نفت است، برای توسعه در اختیار وزارت نفت قرار می گیرد.

به گزارش شانا، براساس بند (د) تبصره 1 لایحه مذکور، وزارت نفت از طریق شرکت‎های تابعه ذیربط مکلف است منابع مورد نیاز را از محل افزایش پنج درصد به قیمت هر لیتر فرآورده‎های نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز، نفت کوره، گاز مایع و سوخت هواپیما تامین کند و پس از واریز به حساب خزانه داری کل کشور مصرف کند، این منابع مشمول مالیات با نرخ صفر است.



این مطلب مفید بود ؟
0 2