مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

کاهش اتکا به درآمدهای نفتی از نکات مثبت بودجه ۹۶ است

کاهش اتکا به درآمدهای نفتی از نکات مثبت بودجه ۹۶ است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، نمایندگان موافق با کلیات لایحه بودجه 96، امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، افزایش نیافتن قیمت حامل های انرژی و کاهش اتکا به درآمدهای نفتی را از نکات مثبت بودجه ۹۶ عنوان کردند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت ایرانول در سراسر ایران

به گزارش شانا، در جریان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق مجلس در خصوص بودجه 96، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، امروز (دوشنبه، دوم اسفندماه) موافقت و مخالفت خود را با کلیات بودجه سال آینده در صحن علنی اعلام کردند.

رحیم زارع، نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 96 که یکی از موافقان کلیات بودجه 96 است، گفت: در بودجه سهم صندوق توسعه ملی 30 درصد است که بیانگر کاهش اتکا به درآمدهای نفتی است و با وجود بهتر شدن وضع فروش نفت، دولت تقریبا اتکا بودجه به درآمد نفتی را به 35 درصد رسانده است.

وی ادامه داد: کاهش اتکا به درآمدهای نفتی باید به صورت آرام صورت گیرد، البته این مهم از سال 93 اجرایی شده و شروع این کار با 30 درصد شدن سهم صندوق توسعه ملی آغاز شده است.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق تصریح کرد: در رابطه با قیمت حامل های انرژی مانند نرخ بنزین، گازوییل و نفت افزایشی صورت نگرفت و این بیانگر آن است که مجلس و دولت دغدغه های مردم را درک می کنند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نیز در موافقت با کلیات بودجه 96، عنوان کرد: قرار است در سال 1396 بالاترین حجم نفت فروخته شده روزانه 2 و نیم میلیون بشکه باشد که هر بشکه 55 دلار و هر دلاری 3 هزار و 300 تومان باشد، سهم شرکت نفت و سهم صندوق توسعه ملی نیز کنار گذاشته شود که این اقدام 30 میلیارد دلار برای کشور درآمدزایی خواهد داشت.

وی افزود: کمیسیون تلفیق بودجه تلاش کرد با همراهی دولت و با توجه به هزینه های اجتناب ناپذیر در اجرای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، سهم صندوق توسعه ملی در درآمد صادرات نفت از 20 درصد به 30 درصد افزایش پیدا کند، همچنین طبق احکام دائمی برنامه ششم توسعه، سهم مناطق محروم و نفتخیز از 2 درصد به 3 درصد افزایش پیدا کرد و با احتساب میعانات گازی اعتبار استان ها از 2 هزار میلیارد تومان به 4 هزار و 800 میلیارد تومان افزایش یافت.

به گزارش شانا، ادامه سخنان موافقان و مخالفان کلیات لایحه بودجه سال آینده و رای گیری در مورد آن به نشست بعد ازظهر فردا (سه شنبه، سوم اسفندماه) موکول شد، همچنین مجلس شورای اسلامی فردا صبح به دلیل برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، جلسه علنی نخواهد داشت.



این مطلب مفید بود ؟
6 3