مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

صلاحیت شرکت‎های حفاری برای فعالیت در پروژه های نفتی ارزیابی می شود

صلاحیت شرکت‎های حفاری برای فعالیت در پروژه های نفتی ارزیابی می شود

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت از فراخوان عمومی برای شناسایی و ارزیابی صلاحیت شرکت‎های عملیات حفاری برای ورود به پروژه های بالادست صنعت نفت در سال آینده خبر داد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت موبیل در سراسر ایران

به گزارش شانا، حبیب الله بیطرف امروز (شنبه، 30 بهمن ماه) در چهارمین کنگره بین المللی حفاری ایران با اعلام این خبر اظهار کرد: این فراخوان با هدف توانمندسازی شرکت‎های فعال در حوزه کسب و کار عملیات و به منظور تجمیع ظرفیت‎های پراکنده به نحوی که قابلیت جذب و توسعه دانش و فناوری و در نتیجه رقابت در سطح منطقه و فضای بین المللی را داشته باشند، انجام می شود.

معاون وزیر نفت در این کنگره از راهبرد «صنعت نفت به عنوان موتور اقتصاد کشور» بعنوان یک راهبرد درست نام برد و در ذکر دلایل آن هم تصریح کرد: صنعت نفت با تامین بخشی از درآمدهای دولت، تامین منابع اولیه انرژی مورد نیاز کشور و سهم قابل توجه این نفت در صنعت کشور بعنوان موتور محرکه اقتصاد ایران است.

وی با یادآوری این که گاهی بحث «باید وابستگی به نفت را کم کنیم» مطرح می شود، در توضیح این مطلب افزود: باید وابستگی بودجه دولت به درآمدهای نفتی کاهش پیدا کند نه این که وابستگی اقتصاد به صنعت نفت کاهش یابد، طبیعی است که هر جامعه ای باید از مزیت‎های خود استفاده کند و منابع طبیعی و ظرفیت‎های انسانی منابع قوت یک کشور هستند.

معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت در ادامه به تشریح اهداف و انتظارات وزارت نفت از صنعت حفاری پرداخت و تصریح کرد: افزایش توانمندی مدیریتی شرکت‎های حفاری در راستای پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت جهت عملیات در حوزه‎های اکتشافی و توسعه میدان‎های نفت و گاز، بهینه سازی زمان، هزینه و کیفیت، افزایش تعداد و ارتقای عملکرد ناوگان دکلهی حفاری  دریایی و خشکی ، رشد حضور و مشارکت بخش خصوصی در صنعت حفاری، ارتقای فناوری و بکارگیری فناوریهای نوین در صنعت حفاری و هدفگذاری برای حضور در بازارهای منطقه ای و بین الملل از جمله کارهایی است که باید در این زمینه انجام شود.

بیطرف همچنین از آمادگی وزارت نفت برای پیاده سازی نظامنامه مدیریت دارایی های فیزیکی با همکاری شرکت‎ها و تشکل‎های صنفی و حرفه ای حفاری در صنعت حفاری خبر داد.

چهارمین کنگره بین المللی صنعت حفاری ایران صبح امروز با حضور علی کادر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، رکن الدین جوادی، معاون نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت و جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت کشور در مرکز همایش‎های صدا و سیما آغاز شد.



این مطلب مفید بود ؟
2 1