مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

بخش نفت موفقیت‌های خوبی در حوزه اقتصاد مقاومتی کسب کرده است

بخش نفت موفقیت‌های خوبی در حوزه اقتصاد مقاومتی کسب کرده است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، وزیر نفت گفت: طبق گزارش ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، وزارت نفت در اصلی ترین برنامه‌ای که برعهده داشته موفقیت‌های خوبی کسب کرده است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت Total در سراسر ایران

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، مهندس بیژن زنگنه، وزیر نفت، امروز (چهارشنبه، 27 بهمن‌ماه) پس از پایان جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در ارزیابی از عملکرد وزارت نفت در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: این هفته جلسه‌ای در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برگزار شد که سازمان برنامه و بودجه گزارشی از فعالیت دستگاه‌ها در این زمینه ارائه کرد.

وی ادامه داد: طبق این گزارش که منطبق بر واقعیت بود، وزارت نفت در اصلی ترین برنامه‌ای که برعهده داشت موفقیت خوبی داشته است، یکی از برنامه‌های ما افزایش تولید و گرفتن سهم ایران در بازار نفت بود که بعد از اجرایی شدن برجام این برنامه تحقق یافت و متوسط صادرات نفت از مهر تا دی‏ماه به 2.8 میلیون بشکه در روز رسید.

وزیر نفت تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های ما در حوزه اقتصاد مقاومتی بحث تولید گاز بود، در میدان مشترک پارس جنوبی قرار بود فازهای 19 که معادل 2 فاز متعارف است، فازهای 17 و 18 و 20 و 21 را به مدار بیاوریم که این کار انجام شد.

زنگنه عنوان کرد: در مورد میدان‌های مشترک نفتی نیز، تولید ما در سال 1392 از میدان‌های نفتی غرب کارون 70 هزار بشکه بود که این تولید در مهرماه نزدیک 270 هزار بشکه رسید، ما به اهدافی که برای امسال باید در حوزه اقتصاد مقاومتی عمل می‌کردیم، رسیدیم.

وی گفت: در مورد گازرسانی به شهرها و روستاها، سیستان و بلوچستان یکی از اهداف بود که گازرسانی به زاهدان به اتمام رسیده و اوایل اسفند، رئیس جمهوری برای افتتاح آن به این استان می‌رود.

وزیر نفت با بیان این که نزدیک به 90 درصد جمعیت ایران در شهرها و روستاها تحت پوشش شبکه‌های گاز قرار دارند، از مردم خواست با توجه به این که روزهای آینده روزهای سردی خواهد بود در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

زنگنه افزود: تعداد زیادی از پتروشیمی‌ها افتتاح شده و تعدادی نیز باقی مانده است که تولید ما در این بخش افزایش یافته است.

وزیر نفت در پاسخ به سوالی مبنی بر این که برخی خبرگزاری‌های خارجی اعلام کرده‌اند که شرکت توتال قراردادش را با ایران اجرایی نمی‌کند، گفت: این را برخی از داخلی‌ها مطرح می‌کنند که به نوعی زاویه با دولت دارند، ما موافقت نامه‌ای با شرکت توتال برای فاز 11 داریم که باید به قرارداد تبدیل شود، اقدام‎ها برای تبدیل کردن این موافقت نامه به قرارداد جریان دارد.

وی ادامه داد: مدیرعامل توتال عنوان کرده است که ما باید منتظر باشیم و ببینیم آمریکا چگونه رفتار می‌کند، ما متوجه نشدیم چرا این صحبت را کرده است، به نظرم اتحادیه اروپا از این نوع سیاست‌ها تبعیت نخواهد کرد، حتی اگر آمریکا بخواهد کارهایی برای محدود کردن ایران داشته باشد.



این مطلب مفید بود ؟
1 4