مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

عرضه بنزین در ظروف و گرانتر از نرخ مصوب تخلف است

عرضه بنزین در ظروف و گرانتر از نرخ مصوب تخلف است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، عرضه فرآورده هایی نظیر بنزین و گازوئیل خارج از باک خودرو و در داخل ظروف بر اساس قوانین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تخلف محسوب شده و در صورت مشاهده با جایگاه های متخلف برخورد خواهد شد.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن شل در سراسر ایران

به گزارش شانا با ورود موج جدید سرما در بیشتر استانهای کشور گزارشهایی مبنی بر اینکه برخی افراد سودجو این فرصت را مغتنم شمرده و با عرضه بنزین با قیمت غیر مصوب، مسافران مستاصل و در راه مانده را سرکیسه می کنند، به گوش می رسد. این سودجویان در ظروف چهار، 10 و 20 لیتری بنزین را با قیمت دو هزار تومان در جاده های مواصلاتی پوشیده از برف به در راه ماندگان می فروشند.

هرچند سازمان های ذی ربط نظیر اداره تعزیرات (بابت عرضه گرانتر از قیمت مصوب)، شهرداری (به لحاظ برخورد با سد معبر) و نیروی انتظامی به لحاظ حفظ امنیت باید با این متخلفان برخورد کنند، اما در کنار آنها نیز لازم است رانندگان با برخی پیش بینی های ساده نظیر پر کردن باک بنزین پیش از سفرهای برون شهری به ویژه در مسیرهای کوهستانی، خود این فرصت را از افراد سودجو بگیرند.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با تامین کافی سوخت در جایگاه ها و مجاری رسمی عرضه سوخت و حتی از طریق برپایی جایگاه های سیار نسبت به تامین سوخت خودروها اقدام می کند و از سوی دیگر از طریق نظارت دائم بر نحوه توزیع بنزین در جایگاه های عرضه با استفاده از دوربین های مدار بسته، تلاش می کند تا در فرآیند عرضه تخلفی صورت نگیرد و در صورت مشاهده و یا گزارش تخلف در جایگاه نیز طبق آیین نامه با متخلفان برخورد می کند. با این وجود این احتمال وجود دارد که افراد سودجو با راهکارهایی نظیر دریافت بنزین از باک خودروی خود، اقدام به فروش غیرقانونی و گران تر این فرآورده کنند که در این صورت وظیفه سایر نهادهای ذیربط است که با این موضوع برخورد کنند.



این مطلب مفید بود ؟
2 4