مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

پایبندی 93 درصدی اوپکی ها به توافق کاهش تولید

پایبندی 93 درصدی اوپکی ها به توافق کاهش تولید

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، اوپک در گزارش ماهانه خود اعلام کرد اعضای این سازمان در نخستین ماه سال جاری میلادی تا 93 درصد به توافق کاهش تولید نفت پایبند بوده اند.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با شرکت SKF در سراسر ایران

به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن، سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در گزارش ماهانه خود که دیروز (دوشنبه 25 بهمن ماه) منتشر شد، با استناد به اطلاعات منابع ثانویه اعلام کرد مجموع تولید نفت 11 عضو این سازمان که متعهد به کاهش تولید هستند، در ماه ژانویه امسال به 29 میلیون و 888 هزار بشکه در روز رسیده است.

ارقام منتشر شده از سوی اوپک نشان می دهد که اعضای این سازمان تا 93 درصد به توافق کاهش تولید پایبند بوده اند که فراتر از رقم پایبندی 90 درصدی است که آژانس بین المللی انرژی از آن خبر داده بود.

محمد بارکیندو، دبیر کل اوپک، گفت: اطلاعات اولیه حاکی از پایبندی بالا درون اوپک است؛ تا اینجا، همه چیز مطلوب به نظر می رسد.

از سوی دیگر، عربستان در گزارش مستقیم به اوپک ادعا کرده که میزان کاهش تولید این کشور فراتر سهم آن در توافق بوده و با 700 هزار بشکه کاهش به 9 میلیون و 748 هزار بشکه در روز رسیده است.

طبق گزارش اوپک، مجموع تولید همه اعضای اوپک، از جمله نیجریه و لیبی که از توافق کاهش تولید مستثنی هستند، در ماه ژانویه به 32 میلیون و 140 هزار بشکه در روز می رسیده است.

در گزارش اوپک، رقم تولید اعلام شده از سوی برخی اعضای آن، از جمله الجزایر، ایران، عراق، امارات و ونزوئلا، فراتر از رقمی است که منابع ثانویه اعلام کردند.

با توجه به پیش بینی اوپک مبنی بر تقاضای روزانه 32 میلیون و 140 هزار بشکه برای نفت خام تولیدی اعضای آن، گزارش این سازمان نشان می دهد که در سال جاری میلادی این سازمان هیچ عرضه مازادی نخواهد داشت.

بارکیندو همچنین اعلام کرد که اکنون زود است که درباره تمدید توافق اوپک سخن گفته شود و توافق کنونی نیز برای کاهش سطح ذخیره سازی نفت جهان کافی است.

وی گفت: همچنان اطمینان دارم که ظرف سال جاری میلادی می توانیم به اهدافمان دست یابیم.



این مطلب مفید بود ؟
6 1