مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

نهادینه‎سازی تخصص مهار فوران چاه‎های نفت و گاز در ایران

نهادینه‎سازی تخصص مهار فوران چاه‎های نفت و گاز در ایران

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: عملیات مهار و کنترل فوران چاه های نفت و گاز که تنها در انحصار چند کشور در جهان قرار دارد به همت متخصصان داخلی در ایران نهادینه شده است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با روغن موتور در سراسر ایران

به گزارش شانا، حیدر بهمنی دیروز (۲۵ بهمن ماه) در همایشی تحت عنوان «خودباوری ملی» که در دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: عملیات مهار فوران چاه ها در شمار تخصص های پیچیده در صنعت نفت است که تلفیق علم و تجربه و مدیریت منسجم در آن نقش اساسی دارد.

وی در این همایش که با حضور اساتید و دانشجویان این دانشکده در سالروز آغاز عملیات مهار و کنترل فوران چاه ۵۰ کریت اهواز برگزار شد، توفیق متخصصان ایرانی در مهار فوران چاه های نفتی و گازی۵۰ اهواز، ۴۱ نفت سفید، ۲۳ و ۲۹ کنگان، ۲۴ نفت شهر در بخش خشکی و چاه های سکوی ابوذر در دریا را از افتخارات صنعت حفاری کشور عنوان کرد و گفت: مهار فوران چاه ها تا قبل از انقلاب در ایران توسط شرکت های خارجی انجام می شد و امروز نیز انجام آن در کشورهای نفتخیز جهان تنها در انحصار چند کشور است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران ادامه داد: هماهنگی، نگرش تیمی، پذیرفتن ریسک بالا از موارد بارز در مهار فوران چاه ها است و توجه به عوامل محیطی، طراحی، انتخاب تجهیرات مناسب، پشتیبانی لجستیک و ایثار و از خودگذشتگی تیم مهار در سرعت عمل و اجرای موفق عملیات بسیار اثرگذار خواهد بود.

 بهمنی افزود: فوران چاه ها از اتفاقاتی است که وقوع آن در مناطق عملیاتی در صنعت نفت جهان اجتناب ناپذیر است، اما تجارب متخصصان، روز آمد بودن دانش تخصصی کارکنان، برخورداری از کارشناسان مجرب زمین شناس، انجام مطالعات فنی و تصمیم گیری عاقلانه مدیریت می تواند در پیشگیری از بروز چنین حوادث و کنترل به موقع آن تاثیر گذار باشد.



این مطلب مفید بود ؟
1 4