مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

تداوم مطالعات اکتشافی برای شناسایی ذخایر نفت و گاز شیل ایران

تداوم مطالعات اکتشافی برای شناسایی ذخایر نفت و گاز شیل ایران

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران با اشاره به آخرین وضع پروژه های مربوط به منابع غیرمتعارف نفت و گاز در کشور گفت: فعالیت در این حوزه، در حال حاضر محدود به مطالعه و شناسایی است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس لیتیم کمپلکس در سراسر ایران

به گزارش شانا، سیدصالح هندی درباره آخرین وضع پروژه‎های شناسایی منابع غیرمتعارف نفت و گاز در کشور گفت: پروژه شناسایی شیل‎های نفتی در کویرکوه و قالی‎کوه پایان یافته، پروژه شناسایی هیدرات‎های گازی دریای عمان به زودی وارد فاز دوم می‎شود و پروژه شناسایی شیل‎های گازی نیز از پیشرفت 80 درصدی برخوردار است.

وی با اشاره به پایان فاز نخست پروژه شناسایی منابع هیدرات گازی دریای عمان گفت: به زودی قرارداد مطالعات فاز دوم این پروژه امضا می‎شود.

پیش از این پژوهشگاه صنعت نفت اعلام کرده بود: منابع هیدرات گازی در رسوبات دریا و در عمق بیش از ٢ هزارمتری کف دریای عمان واقع شده‎اند که انجام فاز نخست این پروژه، نتایج امیدوارکننده‎ای مبنی بر اثبات وجود منابع غیرمتعارف هیدرات گازی در برداشته است.

هندی اظهار کرد: با توجه به برآورد حجم هیدرات‎های گازی در دریای عمان، حفاری یک حلقه چاه در آب‎های عمیق عمان طی سال‎های آینده می تواند به افزایش اطلاعات درباره منابع موجود در این منطقه کمک کند.

وی دستیابی به نتایج امیدوارکننده در حوزه شناسایی شیل‎های نفتی و گازی در لرستان را مورد اشاره قرار داد و افزود: در زمینه منابع غیرمتعارف، صرفا فعالیت‎هایی با هدف مطالعات و شناسایی ذخایر انجام می‎شود؛ زیرا برداشت این منابع بسیار پرهزینه است و در شرایط فعلی توجیه اقتصادی ندارد.

مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران درباره پتانسیل‎های اکتشافی در شمال کشور گفت: احتمال وجود منابع هیدروکربوری در شمال شرق به سمت دشت گرگان و کپه‎داغ نسبت به دیگر مناطق شمالی بیشتر است؛ همچنین با توجه به وجود ذخایر اثبات شده نفت در منطقه مغان، باید فعالیت‎های توسعه‎ای در این منطقه نیز در آینده در دستور کار قرار گیرد.    



این مطلب مفید بود ؟
1 2