مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

با مشاوره با کارشناسان ما قبل از خرید از اصالت کالا و انتخاب بهترین روانکار اطمینان حاصل کنید.
حمل و نصب رایگان

تحویل کالا در تمام ایران

تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان در هر نقطه از ایران.
ضمانت محصولات

ضمانت محصولات

کلیه کالاها با ضمانت سلامت و بازگشت پول در صورت وجود مشکل فنی در کالا به فروش می رسند.

واردات مستقیم

واردات انواع روغن و گریس صنعتی

واردات مستقیم انواع روغن و گریس صنعتی

آزمایش و بازرسی

آزمایش محصولات، کنترل و بازرسی

10000 متر فضای سرپوشیده جهت انبارداری مدرن

کیفیت و گارانتی

ضمانت بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول در صورت عدم کیفیت محصول


اخبار نفت، گاز، روغن و روانکاری

رقم تخلفات نفتی دولت گذشته طی سال‌های 87 تا 91 سنگین است

رقم تخلفات نفتی دولت گذشته طی سال‌های 87 تا 91 سنگین است

به گزارش بخش خبری آروشا به نقل از خبرگزاری شانا، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: تخلفات نفتی مسئولان وقت طی سال‌های ۸۷ تا ۹۱ محرز بوده و رقم این تخلف بزرگ است.
شرکت روغن صنعت آروشا فروش و پخش محصولات مرتبط با گریس کلسیم در سراسر ایران

به گزارش شانا، غلامرضا تاجگردون، با اشاره به تشکیل کارگروهی متشکل از سازمان برنامه و بودجه، وزارت امور اقتصادی و دارایی و دیوان محاسبات برای بررسی اسناد و حساب‌های مربوط به صادرات نفت طی سال‌های 87 تا 91، گفت: دولت گذشته در این سال‌ها تخلفات غیرقانونی انجام داده و در حساب و کتاب نفت بین بانک مرکزی و دولت اختلاف حساب‌هایی مانده است، دیوان محاسبات این موارد را بررسی کرده و تخلفات مسئولان وقت محرز است.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان این که پرونده مسئولان دولت گذشته در دیوان محاسبات در حال بررسی است، افزود: رقم تخلفی که در این دوره صورت گرفته بزرگ است و دولت یازدهم در لایحه بودجه 96 درخواست کرد که این موضوع تعیین تکلیف شده تا حداقل تسویه انجام شود.

وی ادامه داد: تهاتر بنزین، نفت گاز از محل میعانات گازی و همچنین مابه‌ التفاوت فروش داخلی فرآورده‌های نفتی با قیمت‌های فوب خلیج فارس طی سال‌های 88 - 1386 تا مبلغ سی و دو هزار میلیارد ریال از دیگر تخلفات دولت گذشته بوده است.

تاجگردون تصریح کرد: از دیوان محاسبات خواسته شده که بررسی‌های خود را انجام و شخصی که اقدام خلاف قانون انجام داده به قوه قضاییه معرفی کند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: دیوان محاسبات گزارش خود در خصوص بررسی اسناد نفتی طی سال‌های 87 تا 91 را به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات ارائه می‌دهد و کمیسیون گزارش را برای قرائت به صحن علنی مجلس ارسال خواهد کرد.



این مطلب مفید بود ؟
3 4